Dalsi dlouhodoby hrich, ktery cekal v supliku na realizaci, ted jsem se nejak pochlapil a snazim se ( krome generalky noveho domu me dcery) take modelarit.
Takze prisernost na kolejich, jeste neni kompletne hotovo, ale preci jenom uz to neni daleko, jen doufam, ze to udela delsi karieru nez skutecne vozy, i kdyz ten trinapravovy nesymetricky podvozek je i v modelarstvi lahudka. No kdyz to vykoleji, bude to jako v realu, jenom nechci napodobovat pozary skutecnych motoraku.
Motorova je jidelna, aby nebyl rozdil v jizdnich vlastnostech na obe strany, koncepcne to asi neprojede nejake male oblouky, ale ani to neni mysleno, urcite tomu bude lepe na modulisti nez na malem domacim kolejisti, ale to jsem ani nehledal, nechtelo se mi rozsirovat (prilis) vozidla a jelikoz jsou podvozku "utopene" pod skrini, necekam zadne zazraky. Mezi nami Slovenska strela, Vindobona ci Hutnik take nejezdily pres lokalkove trate. Ale tak do 320 - 350 mm bych se mohl dostat.
Aby byla skrin co nejtenci, je to samozrejme lept, jen cumaky jsou odlite z Axonu.
Zatim jde o vozy prvni serie ( 001 ez 006 ) pravdepodobne postavim i zbytek, ale ty maji odlisnou ( trochu ) skrin a strechu,vcetne restauraku, to navic umozni postavit i nemeckou verzi ( a M 495.201). Stejne to jezdilo pomichane motor prvni serie s motorem druhe ci treti. Poruchovost to melo fantastickou.