Pavel66: Pokud se bavíme o kolejivu Fleischmann,tak tam se opravdu není čeho bát,je téměř nesmrtelné a i celkem inertní k nánosům.Takže po sestavení základního kolejiště vezmeš ''gumu'',přeleštíš,případně uchošťourem namočeným v lihu pročistíš styčné plochy jazyku a opornice.Jediné,na co je třeba dát pozor,abys nenakoupil v předstihu výměnová návěstidla,staré typy kolejiva pak nejsou s některými druhy kompatibilní.
pro novější typ kolejiva můžeš použít tyto:
https://www.fleischmann.de/de/product/5 ... ducts.htmlpro starší pak tyhle :
https://www.fleischmann.de/de/product/4 ... ducts.htmlale mrkni ještě na přestavníky,zda mají z boku otvor.
Co se týče mašin,tak vždycky je dobré mašinu rozhodit,mrknout na motor,zda není zasviněný komutátor,bo pak to v digi může dělat pěknou paseku a samozřejmě pokud je to uloženka,tak i promazat,byť konkrétně FLM na mazivu rozhodně nešetří.
Jinak mám několik strojů i kolejí použitých a nikdy jsem žádný problém neměl,ať už to bylo z ebay nebo p.Horkého z Mostu.Jinak kolega Barbucha(momentálně ve stavu vynucené pauzy) nebo Shimanski
http://www.shimiland.info/Uvod.html stejně jako já jedeme na FLM-Profi. Ano,je to raketa,ale použité se dá pořídit za výhodnější peníz a odpadá štěrkování.Pokud bys však chtěl nižší profil(FLM má 2,5 mm),tak pak holt musíš sáhnout třeba po Piku nebo Tilligu,případně Pecu.Ovšem dlužno říct,že zase takový extra rozdíl v ceně to není,ale můžeš pak použít motorické přestavníky a napodobit věrněji pohyb výměny,tedy pokud tě trápí bleskové přestavení.
H0 II.epocha DRG+1souprava Würtenberg(startset)a pára K.P.E.V.ještě je nestihli přeznačit.