Moderátoři: Michal Dalecký, Jarda H., Rudolf
TTmili píše:Že mě bude Loconet svazovat, s tím celkem počítám,
TTmili píše:Podstatou celého dotazu je, zda za přesně daných podmínek (například užití zdroje 15VDC/2A s vypnutím při nadproudu řekněme 2,5A ať je nějaký sichr, a požadavkem na vybavení "poruchy")...
To je pochopitelně cesta, kterou se digitál neubírá. Už ze samotného názvu je zřejmé, že čistá elektrika (ať to znamená co to znamená) je nahrazená čistejma jedničkama a nulama.TTmili píše:Chápu tě, asi by šlo udělat i náhradu za E v podobě jakéhosi proudového měření odpojující vstup/výstup. Ale celé už to je jakési drbání se levou rukou za pravým uchem. Programování, pakety a tak už jde mimo mě, sice jsem to na střední měl, ale nikdy mě to nechytlo, a čistá elektrika (ideálně silnoproud) byla pro mě lepší cesta.
To co popisuješ jsou vlastnosti NanoXu, Lenz LZV100 a dalších - tedy až na ty nezávislé přestavníky, na ty má XpressNet jiný názor.TTmili píše:Že mě bude Loconet svazovat, s tím celkem počítám, nicméně jsem doufal že alespoň některých výdajů bych se mohl zbavit. Ale ve výsledku to asi pořád budou menší investice, než do něčeho fungujícího na XpressNetu umožňujícího vícenásobnou trakci s různými adresami, programovací kolej nezávislou na zbytku a příslušenství také bez závislosti na všem co je na kolejích (ač tohle je u domácího kolejiště zanedbatelné).
To je klasická odpověď, která pochopitelně funguje v případě, že máme větší počet "pracovníků", než napájecích úseků. Doma ti to také bude fungovat, ale pouze za předpokladu, že pojedeš právě s jedním vlakem a budeš jej celou dobu sledovat s ovladačem v ruce. Ale jakmile se spolehneš na nějakou automatizaci a necháš jet vlak někde, kde na něj nevidíš a nedej bože si "vezmeš do ruky" druhý vlak, tak máš problém.TTmili píše:Pokud dojde ke zkratu, tak podobně jako popisuje Zdeno, tak ani já úplně nevidím důvod proč rovnou "odpálit" všechno. Navíc při vypnutí zdroje pro booster vůbec neovlivním samotnou centrálu a nic ani nebude muset startovat znovu. To je totiž podstata boostrů, z principu musí být každý napájený vlastním zdrojem a jejich funkce by (alespoň podle mě) neměla ovlivnit chod centrály. Ve skutečnosti taky nepřestanou jezdit vlaky v Budějovicích když v Přerově vypadne regionova na výjezdu z depa .
Nechtěl bych tě nějak tlačit do něčeho co jsi detailně přečetl, pochopil a zavrhl, ale schéma uvedené TADY by mohlo leckomu napovědět. on se prosím signál E vybavuje jedním optronem a není těžké si všimnout, že v případě přetížení jednoduše v optronu svítí ledka a v případě normálního provozu ne.TTmili píše: musel bych se dopátrat toho co je na E při prpvozu a co při zkratu, a z toho nějak vyjít
To ano, ten udělátor je jen realizace toho procesoru za 18,- o kterém jsem psal.TTmili píše:Druhá možnost je konvertor DR5039 co jsem našel u DH-loko, ldy spolu s Fuldovými udělátky z CDE na Roco by se mohlo jednat o poměrně jednoduché,
fulda píše:Ale na LocoNetu je dobré, že ti hodně lidí bude vysvětlovat, že to nepotřebuješ, protože oni to nepoužívají.
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 návštevníků