Moderátoři: StandaR, milan ferdián, Michal Dalecký, Jarda H.
Ove píše:ještě dotaz: rozdíl ve výhybkách s plastovou a kovovou srdcovkou je kromě ceny v čem? čili výhody a nevýhody? děkuji...
Ove píše:Ještě pár poznámek k dnes zveřejněnému “čtverečnímu metru” /bych to tak nazval/, ale i k celému návrhu:
- líbí se mi tam nákladní vlak s uhlákama, čili vozy WAP
Ove píše:- zaujala mne trojkolejka ve střední části panelu, vejde se tam další vlak
Ove píše:- v krajinné části panelu jsou vlaky vidět na delších úsecích
Ove píše:- v mezilehlém nádraží na jednokolejce bych prodloužil zadní kolej, aby se po příjezdu vlaku s kulatinou dala odpojit lokomotiva, připojit z levé strany a odtlačit na kolej k pile, případně aby se daly přivézt vagony z pily, přepojit lokomotivu na druhý konec vlaku a odjet směrem do dvojkolejky
Ove píše:- celkově zajímavé jak pronikám do možností provozu a posunu...
Ove píše:Děkuji tímto Milanovi za zajímavé řešení a těším se na další metr...
milan ferdián píše:Díval jsem se na tvůj plán.Vedlejší trať sveď aspoň minimálně v hlavní stanici do dvou dopravních kolejí,tj.posunout zaústění vedlejší tratě přes anglickou výhybku.
Milan
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků