Nevydržel jsem a vytiskl jsem si plánek 1:1 (nakonec je o 6,6% větší
). Konečně si dokážu představit, kolik bude kde místa a jak se tam vejdou budovy a krajina. Původní koncept poloplastické kulisy jsem hodil do koše, kulisy se ale nadále nevzdávám. Vzhledem k velikosti nádraží a kolejiště vůbec, pojmu celou stavbu jako minikolejiště (1,33 m2).
Původní Milanův plánek jsem mírně pozměnil.
Kolejiště je kuliisou (tlustá černá čára) rozděleno na části A a B
A - je osobní nádraží, v místě písmene bude malá výpravní budova, se skladištěm s nakládací rampou u
kusé koleje. Za výpravní budovou se nachází
stará výtopna,
druhá kusá kolej bude možná zastřešená pergolou jakou mají v Čerčanech. Spojení s vesnicí bude zajišťovat silnička vedoucí na východ.
B - je nákladní nádraží. Původně jsem plánoval továrnu na dvojkolejné vlečce a volnou skládku nebo uhelné sklady na
kusé koleji ve stanici. Jelikož chci maximálně zjednodušit kulisu, která bude i tak být oboustranná, rozhodl jsem se, že areál fabriky bude v prostoru ohraničeném
vlečkou a
kusou kolejí.
Otázkou zbývá, který druh výroby by byl nejvhodnější vzhledem k počtu kolejí? Napadlo mě využít staré BTTB cisternové vozy a předělat je na nádrže, které by se doplňovaly z
krátké kusé koleje. Dále by zde bylo rozdělení na vykládku a nakládku.
SN - bude pod odnímatelným kopcem. Vzhledem k typu provozu (DCC ovládání pouze lokomotiv) si ale nejsem jistý, jak udělat detekci obsazení, aby mohlo být SN při provozu zakryto.
Mám ještě otázku ke správnému zapojení vratné smyčky v tomto konkrétním případě. Vychází mi z toho, že budu potřebovat dva moduly VS, které připojím na průjezdné koleje v SN. Pochopil jsem to správně
Budu rád za veškerou konstruktivní kritiku a cenné rady.