Na to jsem zapomněl, pročistit drážky na přechodech na komutátoru, ale to by se projevilo na zkratu mezi plíšky. A tam se zdá, že má změřené odpory v pořádku.
Ale napadla mně ještě jedna možnost. Drží dostatečně kroužek magnetu v tom rámu? Neprotočil se? Postavení polarity magnetu S/J musí být vůči uhlíkům o 90 stupňů. Takhle to bývá u většiny motorků, které mají 2 magnety samostatně. U tohoto kroužku by se póly daly poznat nějakým miniaturním magnetkem, a ten by se měl jednoznačně přitahovat k S nebo J. Podle postavení uhlíků, nahoru, nebo dolů.
Taky by se to mohlo poznat, jak se odlehčený rotor, bez převodů, při ručním točení přitahuje k pólům, tak by se měl vždycky zastavovat některou cívkou nahoru, nebo dolů. A podle toho jakou silou cívky přitahuje by se taky dalo určit jak je magnet silný.
A to už jsou snad vyčerpány všechny možnosti závady.
stiro píše:A k magnetu statora... ak máte pocit, že je slabý, tak mu skúste na pár hodín pomôcť silným neodymom...
Tady bych asi nevěděl jak to nasměrovat, abych magnet neprotipóloval.