milan ferdián píše:Máš můj obdiv.Držím palce se stavbou kolejiště.
Milan
Díky Milane, kolejiště však není nic jiného než jen úpravou Vašich skvělých plánků .
Moderátoři: StandaR, milan ferdián, Michal Dalecký, Jarda H.
milan ferdián píše:Máš můj obdiv.Držím palce se stavbou kolejiště.
Milan
hopeter píše:Vypadá to dobře.
Jestli můžu do toho kecat tak bych určitě ubral tu jednu kolej ve skryťáku co koliduje s tunelem. I bez ní budeš mít dostatek prostoru v SN. Navíc bude určitě ještě hodně vozů v oběhu na vlečkách viditelné části.
Dále bych uvážil použití EW1 místo EW2 ve viditelné stanici. Vzhledem k převážně posunovacímu provozu by bylo lepší než modelovost mít kousky rovných kolejí pro spojování a rozpojování.
A jestli dobře chápu rozdělení na dvě části tak bych raději hledal cestu jak uskladnit kolejiště třeba na výšku nebo ke stropu aby bylo vcelku.
Ještě si najdi kolejiště "BUDA" je hodně moc podobné a nedávno se tu probíralo v několika verzích...
No a ať se dílo daří. Rád budu sledovat stavbu.
dfrolek píše:Nelíbí se mi ten přejezd a cesta do kulisy.. Když tam nebude ta jedna kolej, cesta by mohla stoupat podél opěrné zdi - kulisy - nad tunelový portál, nebo vést podél zdi na opačnou stranu. Ta 600 drážka, ta je super
Ivan píše:...nakonec jsem chtěl, aby vlaky uměly také jen kroužit....
Stanin píše: Buď člověk simuluje provoz stanice - SN, nebo posun ve stanici a nebo prostě jen “tupě” zírá na projíždějící soupravu. Umím si představit, že bych si užil všechny 3 možnosti
Ivan píše:Na výrobu funkční loko TTf si zatím netroufám...
Vladimír_B píše:Ivan píše:Na výrobu funkční loko TTf si zatím netroufám...
A co TTe? e znamená 700-890 mm rozchod ve skutečnosti a i na 700 mm některé průmyslové úzké jezdili (SONP dokonce 800), lesní nevím, ale přivřel bych obě oči. Na 700 mm jezdily i vojenské dráhy starého mocnářství, posléze i armáda ČSR v Pce, tak bychom mohli tvrditi, že lesní byla postavena z vojenských přebytků...
hopeter píše:Tu třetí kolej v SN bych opravdu ani nezkoušel...
K cestě ještě jeden návrh. Vést ji pod tratí pod mostem. Mohlo by to být na libovolné straně případně na obou.
Zapuštění terénu pod úroveň kolejí není na škodu.
Světlá výška mostu nemusí být tolik co traťě. Tři metry máš v TT cca 36 mm tak by ani nemusel být rám kolejiště moc vysoký.
Stanice položená přes most není nic neobvyklého , třeba Červený Kostelec strana u zhlaví na Trutnov.
Koukni na moje Žacléř-Otovice.
hank píše:Vladimír_B píše:Ivan píše:Na výrobu funkční loko TTf si zatím netroufám...
A co TTe? e znamená 700-890 mm rozchod ve skutečnosti a i na 700 mm některé průmyslové úzké jezdili (SONP dokonce 800), lesní nevím, ale přivřel bych obě oči. Na 700 mm jezdily i vojenské dráhy starého mocnářství, posléze i armáda ČSR v Pce, tak bychom mohli tvrditi, že lesní byla postavena z vojenských přebytků...
Na Slovensku skoro všechny lesní železnice používaly rozchod 760 mm, 600 mm jen výjimečně. Morava: 700 mm byl např. rozchod arcibiskupské lesní železnice v Rajnochovicích, železnice v lužních lesích na soutoku Dyje a Moravy nebo lichtenštejnských lesních svážnic v Jeseníkách. V Čechách: Rečkov 760 mm, Arnoštov 760 mm (svážnice 600 mm), kalamitní železnice Cikháj 760 mm, Černá v Pošumaví 600 mm (tato lichtenštejnská železnice sloužila přednostně tuhovým dolům, ale částečně i pro svoz dříví z lesů).
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků