Taky vlastním model Aero 150, r.v. 1947, ale v měřítku 1:1. Sice nemá ještě pěkný lak, ale je pojízdné. Takže by to chtělo si udělat malý model a pak získané zkušenosti využít při práci na velkém modelu.
Moderátoři: Michal Dalecký, Jarda H.
stanislav1282 píše:Chtěl bych se spojit s kolegou "mlha" ohledně získání modelu Aero 150. Nevím jak na to-poraďte, nebo pokud se mi ozve sám, budu rád. Můj kontakt: stanislav.raska@seznam.cz
hank píše:Kdybys ji dělal i v TT, taky bych si jednu vzal...
A mimochodem, když jsem byl kluk, tak v Hradišti s ní (ve skříňové verzi) rozvážel chleba a pečivo táta kamaráda mého bráchy, nějaký pan Hrabinec... Tehdy jsme jí dali přezdívku "chlebáček". A jinou Pragu A 150 - pro změnu sklápěčku - měli uhlíři. A další verze byl - dnes by se řeklo - mikrobus. Takže v 50. a 60. letech to bylo docela oblíbené vozidlo, které mělo jen jednu chybu - že se jich nevyrobilo víc... Ideální jedenapůltuna, plnohodnotně je nahradily vlastně až Avie 15 na přelomu 60. a 70. let. To, co se mezitím pro tento účel dováželo od soudruhů z NDR (Garant, Robur), nestálo za moc.
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků