Moderátor: Michal Dalecký
zmar píše:Co se týká rozvoru, ten by pasoval také na lubochňanskou lokomotivu. Bohužel tyhle mašinky od Ganze (Lubochňa, Uhorská Ves i Větřní) měly kola o podstatně větším průměru, než má ten pojezd. Pojezd má v přepočtu průměr kol asi 500 mm, zatímco lokomotivy měly 700 mm. Přitom u všech těchto lokomotiv je na kola dobře vidět.
Také je možné udělat tu mašinku Siemens z Větřní a použít na ni pojezd z nízkopodlažní N-kové tramvaje Kato. Tam sice také nesedí průměr kol, ale ta jsou úplně schovaná a nejsou skoro vůbec vidět. Podobný rozvor jako tramvaj Kato má i pojezd H0f Busch, který se dá roztáhnout na 9 mm.
JanoH0e píše:Jedna Siemensacka loko tohto typu bola v Múzeu Dopravy Bratislava ešte minulý rok. Či tam ešte je neviem.
Polabský píše:JanoH0e píše:Jedna Siemensacka loko tohto typu bola v Múzeu Dopravy Bratislava ešte minulý rok. Či tam ešte je neviem.
Ta Siemenska se vrátila zpět do Čech.
V současnosti je k vidění v Železničním depozitáři NTM v Chomutově.
Hezký den Všem.
zmar píše:Polabský píše:JanoH0e píše:Jedna Siemensacka loko tohto typu bola v Múzeu Dopravy Bratislava ešte minulý rok. Či tam ešte je neviem.
Ta Siemenska se vrátila zpět do Čech.
V současnosti je k vidění v Železničním depozitáři NTM v Chomutově.
Hezký den Všem.
Siemenska z ústecké Spolchemie je úplně jiný typ než ve Větřní - je mnohem menší. Její výkres je v knížce Z. Bauera.
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků