Vyssebrodske depo uz nema koleje delsi dobu rekl bych , ze uz nekolik let, presne datum nevim, ale bylo,to asi dost brzo po prepnuti na 25kV a ztratou vyznamu tohoto objektu pro CD.
Nechci delat presny model Lipenky, ale modelovou evokaci a transpozici, vzhledem k tomu, ze o Loucovicich zatim ani nepremyslim, bude centrem provozu Vyssi Brod a co ja vim, treba si dovolim fantazii dat mu i vjezdove a odjezdove navestidlo ( svetelne ruskeho vzoru ) , vzdycky to jde predelat na lichobeznikove tabulky, kdyby se jednou draha prodlouzila a vyznamem stanici nahradily Loucovice s papirnama a teplarnou( ta ty navestidla mela, alespon vjezdova ), a v dobe stavby Lipna I a Lipna II tam byl velky cvrkot.
Alespon v rychlosti jsem vyfotil trolejove sloupy pro dvoukolejnou stanici, forma sloupu neni presna, pouzil jsem zatim, co jsem mel pod rukou, co neni videt je tech 20 mm dlouhe prodlouzeni pod uroven terenu, aby to slo pichnout kdekoli. Musim nekde najit jeste ty spojky trolejoveho dratu. Posledni je jednoduchy sloup modernejsi ( forma take neni presna, je to jen frezovano na zkousku, pak to bude lept )
dreveny sloup s betonovou patkou
jinak takhle nejak budou sloupy pichnute do podlozi, pod korkem tam je preklizka, staci navrtat
Ty sloupy maji dostatecnou delku pro zapusteni vedle koleji treba pod urovni sterkoveho loze, ve skutecnosti to tak take byva. Trolej s velkymi prihradovymi sloupy a prevesem bude jen ve Vyssim Brode a tam bude instalovana stabilne. Stejne se asi spokojim se ctyrmi kolejemi ve stanici misto peti a depo bude dvojkolejne, skutecne mi nejde o rekonstrukci skutecnosti ale o neco co se mi bude libit a vyhovovat.
Jelikoz bude trolej spojena pres moduly, bude tim padem ( v rozumne mire) napnuta, proto spojky maji ruznou delku, aby to slo seridit.
Jeste uvazuji nahradit trn na spodku sloupu 20mm dlouhou tyci se zavitem M2 a pripadne to pritahnou matkou a podlozkou ze spodu, ale to asi bude jen u stabilni instalace.
To je asi zhruba vsechno, nezapomen Milane, ze jako induvidualista si normy tvorim sam ( tedy ty okolo troleje) pro FREMO respektuji samozrejme elektricke zapojeni, prechodova cela, geometrii kolejiva a prujezdny prurez. Elektrifikaci nikdo zatim neresil.
Zatim vse, zitra mam velkou honicku, takze nevim jestli budu mit cas na ty trolejove spojky.