Moderátoři: StandaR, milan ferdián, Michal Dalecký, Jarda H.
hopeter píše:Tohle kolejiště jsem si vybral , protože půjde nejlépe udělat horní vstup do podzemí. A hlavně je opravdu zatím nejhezčí. Můžu kroužit , křižovat v odbočné , posunovat v koncové a střídat pod zemí ( i když zakryté podzemí není moje oblíbené).
Kuehn podle mě není moc vhodný na minikolejiště. Co vydělají 20°výhybky projedou rádiusy a obloukové výhybky jsou nepoužitelné pro svoji délku a ještě delší potřebu na rozevření rozteče kolejí...V tomto případě by chyběla i třícestná výhybka. Navíc třícestnou a EW1 už má Tillig s vodivou srdcovkou a těch pár IBW na ní upravím. Stejně počítám se stavebnicema.
hopeter píše:Honzo můj odpor k podzemí trvá... Tady jsem to vyřešil tak jak je psáno výše.
Adame ještě porovnej verzi mojí /Milanovu Tillig a tvojí z Kuehnu. Kam dám výtopnu s popelovou jámou , kam dám volnou skládku a budovu u vlečky , jak se mě vejde 354 a tři Bi ?
Jestli je to odbočná stanice nebo ne to nevím. Má tři nástupiště. Křižování taky nevím jestli je křižování. Může stát sólo motor u nástupiště v odvratu, k tomu druhý motor s přívěsem u dolního nástupiště a třetí vlak může zastavit u horního nástupiště a pokračovat do koncové stanice...
Ano set kolejí Kuehn je velmi výhodný ale nutí tě použít kusovky R365... Kuehnovi flexi nemají konce pražců upraveny pro spojky a musíš improvizovat se zamaskováním mezery. Dále nejde flexi rozebrat abys mohl předohnout pruty do rádiusů. Obloukové výhybky už jsme zdrbli. Materiál kolejnic je o moc víc náchylný k oxidaci z výparů disperze oproti Tilligu.
Výhodou oproti Tilligu jsou samodržné jazyky výhybek , nenápadné izolační spojky kolejí a do nedávna kovové napájené srdcovky ( pokud jim odpustím úlet s výrobní vadou propojení)
Za mě Tillig...
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků