Kluci za málo a děkuji se stejným vánočním přáním pro vás
.
Buda TT/1:120 1300 x 900 TILLIG/15°
Upravený kolejový plánek od autora JBr.Byl přepracován skryťák dle definice "Logika kruhu".Vozidla jsou navrženy dle GVD od Hanka.
- dva malé motory (810) -
- jeden velký motor (842) -
- jedna motorová lokomotiva (735) -
Jeden malý motor 810 má domovské depo ve stanici.Velký motor má svoji samostatnou kusou kolej ve skryťáku a to uvnitř zhlaví (hned za kulisou).735 ve skryťáku.Obsazení kolejí ve skryťáku zleva doprava.
první kusá nalevo - použit pro definici LK jak pro Mn,tak i pro MOs
druhá kusá nalevo - malý motor 810 plus přípojný vůz 010
nahoře vlevo průběžná - použit dle definice LK,zde stojí samostatné hnací vozidlo pro manipulaci s vozy
nalevo vlevo kusá pod zhlavím - odstavná pro velký motor 842
napravo kusá - použit dle definice LK ,odstavená nákladní zátěž,maximální počet nkl.vozů 7 (sedm) plus lokomotiva 735
Lokomotivní depo je oproti původnímu návrhu upraveno tak,že motory vjíždějí přímo do remízy.Točna je situována samostatně na kusé koleji a sloužila původní tendrovkám k obsluze nedaleké důlní vlečky(dnes zrušena).Dole napravo vedle remízy je upravena bývalá kůlna na uhlí na sklad pohonných hmot pro osobní motory.
Milan