Zdravím Radku,
použití zásuvek RJ (RJ-11, RJ-12 či RJ-45) na modulech jsem skoukl na webu Ostrama, kde se popisovalo řešení zapojení návěstidel. Podle všeho jde o velmi dobré řešení a v Suchdole uvidíme, jak to bude fungovat v případě Anežkova a především u čtyř světelných návěstidel na zatím víceméně "veřejně tajném" osmimodulovém projektu pana kolegy Sikory.
U Anežkova jde tedy o dva moduly, kdy na modulu číslo jedna je třeba napájet přestavník výměny a dvě na sobě nezávislé větve napájení osvětlení (osvětlení nástupiště a osvětlení skládkové plochy). Na modulu číslo dvě je třeba napájet rovněž dvě zmíněné větve osvětlení. Na obou modulech je tedy umístěna vždy jedna zásuvka RJ-12 (šest kontaktů). "Rozdvojka" RJ je na snímcích zasunuta do zásuvky na modulu číslo jedna. Do rozdvojky se tedy připojí jeden kabel RJ od ovládacího pultu a druhý kabel RJ je připojen do zásuvky na modulu číslo dvě. V případě potřeby lze rozdvojku použít i v zásuvce na modulu číslo dvě a opět do ní zasunout kabely od ovl. pultu a do zásuvky modulu číslo jedna.
Na modulech n.z. Anežkov je ale ještě spousta práce, takže s tou údajně přehnanou rychlostí bych moc neplašil.
Ostatně, až na setkání se ukáže, zda jsou moduly kolejově a elektricky v pořádku.
Mimochodem, včera při snad desátém zkoušení v Karviné projely bez problémů anežkovskou výměnu kdejaké stroje a vozy (výměna EW3 coby stavebnice), ale "novinka" od Kuehna ČDC 750 330 měla problém se srdcovkou na které všechna čtyři dvojkolí poskakovala. Téměř celý dnešek jsem tak věnoval pitvě uvedeného stroje a zmenšování rozchodu jeho dvojkolí - + 0,8 mm oproti rozchodu jiných modelů. No, ale o "kvalitě" současných modelů se píše jinde ... .
David