Moderátoři: Michal Dalecký, Jarda H., radekkrupka
Vaclav86cz píše:...
No jako upřímě pokud chceš dělat nějáký průmysl, tak musíš počítat s tím, že to nějáký prostor zabere... Nemusíš dělat celý cukrovar, ale stačí pouze to, kde vedou koleje... A pseudostavbami průmyslu od Fallera a Auhagena na rozloze 10x10 cm průmysl, který by zasloužil vlečku nenahradíš...
Navíc, jak sám vidíš, tam ten curkovar stál už před tím, než se vůbec o nějákém komunismu uvažovalo, takže proč plechovou boudičku, když tam v roce 1883 podle plánka od V.Londina, zde zveřejněným Hankem ani žádná remíza není...
Ono jako obecně ta tratě vedly někam, kdy byl nějáký průmysl, který by zaplatil provoz a výstavbu té trati. Velice pěkně je to vidět na trati Valašské Meziříčí - Rožnov pod Radhoštěm, kde v každé stanici či zastávce je plocha pro nakládku a nebo vlečka někam do fabriky. A celá ta trať je řízena dle D3...
Jeňa Sova píše:Ano, přesně tohle jsem měl na mysli. Územně mi jde o celé Československo proto, abych aspoň nějaké takové místo našel. Takže děkuji za tipy.
hank píše:A ještě ten Boří les v době, kdy dopravna měla statut výhybny:
(Původní zdroj je uveden pod obrázkem. Ale odkud to mám já, to už si fakt nepamatuju...)
milan ferdián píše:hank píše:A ještě ten Boří les v době, kdy dopravna měla statut výhybny:
(Původní zdroj je uveden pod obrázkem. Ale odkud to mám já, to už si fakt nepamatuju...)
Ode mne.Poznávací znamení,dole žlutý pruh.Plán je z bulletinu "MORAVIA".Milan
hank píše:A ještě odbočka Velichov z buštěhradské dráhy přímo na Žatec západ s vlečkou Prefa Žatec: ...
Jarda H. píše:hank píše:A ještě odbočka Velichov z buštěhradské dráhy přímo na Žatec západ s vlečkou Prefa Žatec: ...
Odbočka na Velichov je trať do Chomutova, a ve stanici Žatec-Západ je vleček vícero, např. koleje dvou vleček se tu zajímavě kříží.
hank píše:Odbočka Rožnov už není samostatnou odbočkou, ...
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků