Moderátoři: Michal Dalecký, Jarda H., radekkrupka
gryzly píše:Jezdily u nás někdy někde tyto vozy dvoučlánkové?
hank píše:gryzly píše:Jezdily u nás někdy někde tyto vozy dvoučlánkové?
Ne. Matně si vzpomínám, že jednou po nějaké nehodě jezdila jedna jednotka jako třídílná, ale trvalo to jenom několik dní.
I v NDR se tak jezdilo spíš výjimečně. Jednou z těch výjimek byla durynská kultovní Steilrampe Ilmenau - Schleusingen přes úvraťovou vrcholovou stanici Rennsteig, kde to ke konci parního provozu vozily 5spřežky řady 94.5-17 DR (ex pruské T16.1) s Riggenbachovoiu protitlakovou brzdou.
čenda píše:Ostravské s 475.1 nebo T478.3 do Břeclavi, nevím jistě ale možná i v pátek Bylnice nebo tam někam
MAREKHO píše:V letech 1984 - 1988 jsem jezdil do Brna na učňák (BŘECLAV-BRNO). Myslím, že to byla laminátka, nějaký pošt. vůz, a potom dvě soupravy pater.
Někdy jen jedna,podle toho, co bylo za den + os. vozy:
Ales píše: A jsi si jistý, že to byly zelené Bp,/Bpjo/Btjo ?
V té době už byly vyrobené modré Bap/Bmo/Bmto
Zajimalo by mě, které z nich jezdily na Brněnsku....
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků