miroslav lengyel píše:No máš to pěkné,nicméně já si vystačím s obsazením úseku a koncem vlaku.
Jasan, to já mám taky hlídání obsazení úseků a kola vozů mám natřená odporovým lakem, ale proč nevyužít další zabespečení SN, jistota je jistota .
Moderátoři: StandaR, milan ferdián, Michal Dalecký, Jarda H.
miroslav lengyel píše:No máš to pěkné,nicméně já si vystačím s obsazením úseku a koncem vlaku.
Gene_Simmons píše:miroslav lengyel píše:No máš to pěkné,nicméně já si vystačím s obsazením úseku a koncem vlaku.
Jasan, to já mám taky hlídání obsazení úseků a kola vozů mám natřená odporovým lakem, ale proč nevyužít další zabespečení SN, jistota je jistota .
miroslav lengyel píše:No ty to máš vymakané,já jen hlídač s kontrolkou na panelu a na posledním voze návěst "konec vlaku" někde i svítící.
Martin70 píše:Gene_Simmons píše:miroslav lengyel píše:No máš to pěkné,nicméně já si vystačím s obsazením úseku a koncem vlaku.
Jasan, to já mám taky hlídání obsazení úseků a kola vozů mám natřená odporovým lakem, ale proč nevyužít další zabespečení SN, jistota je jistota .
Jasně, obsazení-neobsazení, na kameře můžeš vidět i třeba nějaký částečně vypadlý vagon, nebo sesunutý náklad z plošinového nebo kontejnerového vozu, (požár kotlového vozu, to už bráno jako žert)... To jen příklad, stát se může vše. Čert nikdy nespí a tak ho v jedné stanici udělali přednostou.
RSC píše:Chystám se výhledově na něco podobného, neobejdu se bez tohoto řešení při rozsahu kolejí ve skryté části - skryté nádraží určitě a některé úseky chci vidět co se tam děje. Hlídání obsazení je pro mne málo. Chci vidět dovnitř...
Zkušenost: Můžu vše udělat dobře jak nejlépe to jde a jistotu nikdy nemám. Například pak stačí vůz, kterému ne úplně dokonale chodí kinematika a stane se, že nevyskočí hned, ale až po několika minutách ježdění, což se mi stalo teď s novými hezkými tříosáky kpev od tilliga. Takže nakonec stačí jen trošku rozhýbat (když je jistota, že to je tam) a není to podezřívání nějaké drobnosti na kolejišti kdoladění. Takže bych příště nemusel mít takto strčenou hlavu v kolejišti a sledovat, kde to cvaká, kde je problém a že to je ve voze...
Ano, neřeší to vše, ale výtaný pomocník tohleto rozhodně v určitých řešeních kolejišť je. Já si od toho slibuji snadnou kontrolu celistvosti vlaků v některých místech. Prostě i mně se umí rozpojit souprava a je třeba ji někdy vyladit.
miroslav lengyel píše:No jsi ďábel,ani jsem netušil,že to budeš mít takhle velké. Já také čekám na dekodéry,abych dotáhl do vítězného konce VT137 a BR03.Už se moc těším,to zase bude estráda.
sidlo píše:Ta horní stanice je parádní a video nemá chybu.
Dík za instruktážní fotky osazení osvětlení Bai, taky mě to čeká.
sidlo píše:Moc se mi líbí ta ventilovka. Tím, že je to rakouská mašinka a ne německá, tak to vypadá moc dobře.
Líbí se mi tvoje troleje ve skryťáku http://modelovy-svet-gene-simmonse.cz/listopad-prosinec-2015/. To je další věc, kterou od tebe odkoukám. Ten měděný drát je nějak zvláštní nebo je to jedno?
V sobotu odpoledne byla u nás malá přeháňka. Tak jsem rychle hodil sekačku do kůlny a schoval jsem se na dvě hodiny ve vláčkovně. Začal jsem pokládat OSB desky do skryťáku. "Už" mám položeno asi 2 m pláně. Pak se udělalo venku hezky a musel jsem jít zase plnit úkoly dané mi manželkou. Doufám, že od října bude už jenom pršet a budu se moci naplno věnovat vědecké práci. Rád bych měl do konce roku skryťák hotový.
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků