Moderátor: Michal Dalecký
Brejla píše:Možná se ještě dočkáme i starých "kulatých" E469, E499 a i kvalitního šestikoláka bych nevylučoval.
Brejla píše:Pojezdy po minimálních úpravách mají a karoserie při dostatečné poptávce není zas tak velký problém.
Brejla píše:Možná se ještě dočkáme i starých "kulatých" E469, E499.....
Brejla píše: Pojezdy po minimálních úpravách mají a karoserie při dostatečné poptávce není zas tak velký problém.
George V. píše:Brejla píše:Možná se ještě dočkáme i starých "kulatých" E469, E499.....
To dočkáme a to od té jedné české firmy. A možná budeme i překvapeni. V TT to takový propadák vůbec nebyl a jestli se poučí jako v případě kocoura....
Brejla píše: Děkuji, nechci
Pořád věřím tomu, že se vyplní má předtucha stejně jako u řady 162, 163, 362, 363 a modely v budoucnu vyrobí nějaká solidní firma.
mikinko píše:Ja mám trošku iný pohľad na svet - ak by bola kasna tvarovo dobrá, ak by model ako celok bol kvalitný, tak výmena motora aj s vyfrézovaním nového lôžka do rámu je otázka tak cca 2 hodiny a stojí mi to za to ... Ak by som mal ale remotorizovať nejaký tvarový nepodarok, tak na to hádžem bobka ...
mikinko píše: A k tým 500 kusom ... asi by bolo treba pár stoviek, tisícov kusov pridať. Za 500 kusov by si sa dostal na cenu za kus takú, že by to nikto nechcel ....
novk2007 píše:Momentíček. Jak víte že Čezovka byla vyrobená v 500 kusech ?
novk2007 píše:Jak Renné z Pika řekl v Norimberku na dotaz další produkce co se týče ČD a ČSD modelů od jednoho pána z Hamburku . Že český trh - značka je pro Piko duležitý .
Zpět na Velikost H0 (komunita H0)
Uživatelé procházející toto fórum: kuyon a 4 návštevníků