Moderátoři: StandaR, milan ferdián, Michal Dalecký, Jarda H.
Skryté nemusí notně znamenat, že do něj nevidím. Možností je spoustu možností jak do něj vidět a bezpečně ovládat.HonzaM píše:Zajímal by mne smysl a zejména způsob využívání kusých kolejí ve skrytém nádraží - jak je možné kusé koleje využívat v prostoru do kterého uživatel nevidí
Rád si stoupnu v Praze u Muzea a pozoruji jak vlaky přijíždějí a odjíždějí. K tomu moc rozsáhlé trati nepotřebuji, někdy stačí i ten tunelový portál ve zhlaví . Jak řekl Jan Přeučil v pořadu Show Jana Krauze: "umět se radovat z každodenních všedních věcí a událostí"HonzaM píše:Mně osobně připadají podivná kolejiště kde je ve viditelné části jen jediné nádraží, do nějž vlaky přijíždějí že skrytého nádraží a do něj opět odjíždějí, ovšem chápu, že jestliže je hlavní motivací modeláře manipulace a nemá dostatečný prostor, nemá jiné řešení.
HonzaM píše:Zajímal by mne smysl a zejména způsob využívání kusých kolejí ve skrytém nádraží ...
milan ferdián píše:Doplň správně výhybky,levé zhlaví,dvojkolejný vjezd do stanice.Milan
milan ferdián píše:A skryťák.Milan
karelTT píše:..no tak aspoň jsem to nečmáral zbytečně ať se daří
Miloš Pavlát píše:Skryté nemusí notně znamenat, že do něj nevidím. Možností je spoustu možností jak do něj vidět a bezpečně ovládatHonzaM píše:Zajímal by mne smysl a zejména způsob využívání kusých kolejí ve skrytém nádraží - jak je možné kusé koleje využívat v prostoru do kterého uživatel nevidí
HonzaM píše:U domácích kolejišť jde především o získání prostoru a v tomto případě bývá možnost přístupu omezená. pokud bude skryté nádraží třeba za kulisou, potom vlastně jenom ubírá místo ve viditelné části.
Mně osobně připadají podivná kolejiště kde je ve viditelné části jen jediné nádraží, do nějž vlaky přijíždějí že skrytého nádraží a do něj opět odjíždějí, ovšem chápu, že jestliže je hlavní motivací modeláře manipulace a nemá dostatečný prostor, nemá jiné řešení.
Miloš Pavlát píše:Rád si stoupnu v Praze u Muzea a pozoruji jak vlaky přijíždějí a odjíždějí. K tomu moc rozsáhlé trati nepotřebuji, někdy stačí i ten tunelový portál ve zhlaví . Jak řekl Jan Přeučil v pořadu Show Jana Krause: "umět se radovat z každodenních všedních věcí a událostí"části.
Miloš Pavlát píše:Sledování kamerou se probíralo třeba zde.
D píše:lahva:
I přes Milanovo upozornění stále nedodržuješ osovou vzdálenost u kusé koleje z pravého angličanu a u krátké kusé koleje pod točnou.
D píše:lahva:
Pokud jde o návěstidla, ve velké stanici bych odstranil odjezdové návěstidlo od koleje, kde je společně se seřaďovacím, a ponechal celou kolej jen k manipulaci. V malé stanici bych seřaďovací nedal žádné. Pokud se jedná o vedlejší trať, zredukoval bych i odjezdová návěstidla nejvýše na jedno skupinové pro každý směr.
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník