Moderátoři: Michal Dalecký, Jarda H., sco_27
Zdenek Valter píše:Pro představu čtenářů fóra - Guetzold používá tyto nebo podobné podvozky i v jiných lokomotivách a to BR 118 a 119.
Z datasheetů těchto lokomotiv vyplývá, že by mohly být výrazně levnější než kompletní podvozek na sergeje přibližně 17 EUR. Zde je jen nutné ověřit zda sedí rozměry.
Zdenek Valter píše:Pro představu čtenářů fóra - Guetzold používá tyto nebo podobné podvozky i v jiných lokomotivách a to BR 118 a 119.
Z datasheetů těchto lokomotiv vyplývá, že by mohly být výrazně levnější než kompletní podvozek na sergeje přibližně 17 EUR. Zde je jen nutné ověřit zda sedí rozměry.
Mimochodem loni v v Alsfeldu jsme si od kolegy Armina Muhla - FREMO H0 Re DR - vyslechli velmi zajímavou přednášku o vývoji této řady jak ve skutečnosti tak v modelu.
Kluci z DR používají tyhle lokomotivy jedině od Guetzolda a o nějakých problémech s ozubenými převody nemůže být ani řeči. V ranku FREMO se jedná přibližně o víc jak 100 vozidel, a nevím o nikom, že by s nimi měl jakékoliv problémy typu praskání kol nebo nestabilita atp. Kovový domek podvozku je z konstrukčního hlediska značnou výhodou, neboť významně snižuje těžiště modelu, oproti výrobcům, kteří dělají domky plastové. V rámci setkání také taková lokomotiva může najezdit skutečně několik kilometrů. Takže zatížení, které rozhodně převyšuje nějaký běžný domácí provoz.
MaHa píše:Zdenku, prosím Tě nejprve to celé postav a nafoť a pak teprve o tom napiš
nebo dej raději odkaz na celý seriál, abys náhodou nespekuloval jako je tomu v celé řadě případů, nehlědě na fakt že to sem nepatří neboť pan Synek se ptal po ROCU a ne po Gützoldu
u kterého dodnes praskají ozubená kola(viz Houmr a jeho BR 106). Já zmiňoval starého sergeje, protože se to tak stavělo před revolucí, kdy opravdu si člověk nemohl vymýšlet jaký pojezd použije.
PS: Osobně se domnívám že tento "zdroj" není žádný zázrak(a ani nebyl), protože u Gützolda praskají ona ozubená kola(Dětská nemoc která u tohoto výrobce přetrvává už z dob totality-mě jich prasklo asi už 10 ks). Takže pokud postižený nemá náhradního výrobce ozubení, je v podstatě "vyřízen".![]()
PS1: ROCO-pojezd pro T669 by měl jezdit do července-srpna letošního roku za cca 1500,-- Kč vstupní ceny (teď opravdu nemám čas, protože dělám loko pro zahradu a sezona se blíží). Odkaz jsem už uváděl výše.
Zdenek Valter píše:Jak jsi s Tím pojezdem MaHa daleko ?
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník