Moderátoři: StandaR, milan ferdián, Michal Dalecký
Mcx píše:Ferda píše:- drát používají 0,3mm poměděný svařovací;
no... ať jsem hledal jak jsem hledal tak jsem našel nejmenší 0,6 mm a to je tlusťoch
Přesně!MartinMach píše:Prakticky je to samozřejmě k ničemu
No vida, další problém: každý si osadí moduly sloupy dle vlastní obliby a na výslednou sestavenou trať se nebude nechat dívat. To by snad řešily ty výše zmíněné šachty...Mcx píše: - sloupy trakčního vedení - traťové - nejstarší svařované, pak ocelové sloupy, příhradové - na dělení úseků, pro převěsy
U nás (Polabí) teda byly zásadně všude převěsy, než je moderní epocha vyhubila. U vás byly spíš ty brány?Mcx píše: - převěsy a u nás spíše brány
Morris Zapp píše:No vida, další problém: každý si osadí moduly sloupy dle vlastní obliby a na výslednou sestavenou trať se nebude nechat dívat. To by snad řešily ty výše zmíněné šachty...
Morris Zapp píše:U nás (Polabí) teda byly zásadně všude převěsy
Mcx píše:Tož Milane, až se zveřejní tak pokud snad tam budou lepší fotky, kde z elektrifikace někdo něco uvidí. Jinak žánrově je to dobré
Mcx píše:Jinak moduloví elektrifikátoři musí pro první základní provoz udělat toto, doporučený se je systém 3 kV ss (důvodem jsou trakční vozidla)
- skryťák, ten se dá použít jakýkoliv, před skryťák je nutno postavit modul s nájezdem sběračů na trakční vedení
- traťové moduly - jeden mezistaniční úsek, asi to nebude jeden úsek trakčního vedení, takže modul dělení a napínání
- stanice s aspoň 4 dopravními kolejemi + vhodné odstavené koleje pro čekající loko, kde se dá zajistit přepřah
+ ta hnací vozidla
Mcx píše:No tož pěkná investice v bratru desítkách tisíc
milan ferdián píše:Tak něco pustím .
1,2 - St.Olfamat
3 - Rheinshagen
milan ferdián píše:Bohužel,stanice odpovídala jiné epoše než je dáno v normě Zababov.
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 návštevníků