Moderátoři: Michal Dalecký, Jarda H., radekkrupka
Rocky_MK píše:., ale kde vzít inspiraci na malou vlečku o jedné kusé koleji končící ve šturci se zrezivělou, zprohýbanou kosočtvercovou značkou "zákaz posunu"?
Rocky_MK píše:...podmínkou je jediná kolej o užitné délce max. 30cm. Provoz si představuju zhruba ve stylu ,,ráno přistavit prázdné, večer odvézt plné", a maximálně tak 3 dvouosé vozy. Jo, a je to hned vedle lokálkové staničky na kraji vesnice (která na modelu není) o 2 dopravních a 1 man. koleji, tak aby to tam trochu zapadalo.
Radek píše:Pila Ostravice. Jedna kolej kolem celého areálu. Na jednu stranu se vozila kulatina a na druhé se nakládalo řezivo. A jestli nádraží nalepíš hned vedle jako na Ostravici, nebo bokem vedle jen ve tvé režii.
hank píše:Rocky_MK píše:...podmínkou je jediná kolej o užitné délce max. 30cm. Provoz si představuju zhruba ve stylu ,,ráno přistavit prázdné, večer odvézt plné", a maximálně tak 3 dvouosé vozy. Jo, a je to hned vedle lokálkové staničky na kraji vesnice (která na modelu není) o 2 dopravních a 1 man. koleji, tak aby to tam trochu zapadalo.
dřevosklad lesního závodu s nakládkou dlouhého dříví, vlákniny, paliva, důlního dříví... Mohou se nakládat i jiné krajové speciality z okruhu surovin - šutr, písek, kaolín, grafit...
V 70. letech to může být třeba výroba europalet, malá kartonáž, nějaká menší kovovýroba (třeba šroubárna, hřebíkárna, výroba kovových boxpalet...)
Rocky_MK píše:Procházel jsem různá vlákna o stavbách kolejišť a stále nacházím nové a nové pojmy, namátkou papírny, panelárna, fabrika na plastické obaly apod. Myslím, že by mohlo být inspirativní, kdyby sem lidi přispěli svými poznatky, do jakých druhů fabrik apod. obvykle vedou/vedly vlečky, jak rozsáhlé mohou být a případně i co se tam v jakých vozech může dopravovat... asi málokdo si doma postaví tepelnou elektrárnu, ale jistě nejeden neznalý hledá inspiraci. Díky za příspěvky.
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 6 návštevníků