Omlouvám se za delší odmlčení, ale našel jsem si další hobby, kterému jsem se zpočátku intenzivně věnoval a nebyl příliš čas na další. Tím dalším hobby je hraní na kytaru
Mimo to opět šrumec v práci, ale od tohoto grafikonu jsem v perfektním turnusu, kdy mám měsíčně minimálně 15 dní volna, takže se dostávám i k modelařině. Realizace mého projektu je zatím bohužel stále v nedohlednu, ale pomalu pracuji na představených budovách a zároveň i ladím projekt samotného kolejiště. Nyní si hraju s hrázděním na topírně a je opravdu znát, že jde o stavebici ze staré formy. Příliš to tam nesedí...
Co se samotného projektu kolejiště týče, tak koukám, že je tady o dost starší plánek. Nový tedy přikládám zde:
V horním nádraží přibyla 7. staniční kolej "do placu" neboli na volnou skládku, kde možná i kus bude oplocen jako uhelné sklady. Především ale bude sloužit v režimu DCC jako programovací kolej, neboť je u kraje dílu... Pak zde vložením trojcestné výhybky došlo k protažení staničních kolejí a tím bude ta stanička vypadat proti té mezilehlé dopravně mnohem větší, což by mělo mít ten efekt bývalé přechodové stanice do Pruska, jak jsem se zmínil v úvodu této diskuze. Ještě řeším co s volným prostorem mezi výpravní budovou se skladištěm a vlečkou do pily. Napadlo mě koupit ještě 2 stavebnice správní budovy depa, slepit je dohromady jako jeden barák, samozřejmě opět s patinou) a udělat z nich obytnou budovu pro drážní zřízence. Druhá varianta je postavit si budovu vlastní a to dle normálií rakouských státních drah, něco jako je třeba u přejezdu na plzeňském zhlaví v Mariánských Lázních. Sice to nezapadá do stylu pruských drah, ale jde přeci o přechodovou stanici a tak zde mohly mít státní dráhy vlastní nocležnu... Nevím, nad tím ještě přemýšlím. Mám už vybrané i názvy (zatím stále ale není nic definitivní
), které uvedu pro lepší orientaci v následujícím popisu. Horní nádraží zatím označuji jako Nová Huť, mezilehlou stanici jako Zátoň a zastávku na širé trati jako Újezd Sv. Kříže (ještě přichází v úvahu Dračí Skály nebo Dračí Skála).
Vedení tratě ze Zátoně do Nové Hutě také doznalo změn a to kolem zastávky Újezd Sv. Kříže, kde vznikla vlečka do kamenolomu. Ta by byla celá vyrubána do skály a byla by zde pouze násypka. Od ní by byl náznak pásového dopravníku vedeného mimo kolejiště s tím, že kamenolom je "za rohem". Zastávka by pak byla před krajní výměnou, délku nástupiště uvažuji na délku singrovky. Délka koleje u násypky kamenolomu by byla na 2 sypáky.
A nakonec jsem se rozhodl, že v Zátoni nebude vlečka do sklárny, nýbrž do papírny. Takže skládka křemičitého písku se změní na zauhlování, stáčírna mazutu na stáčírnu kyseliny, ale vlečka přijde asi celkově upravit, neboť Auhagen představil jako novinku na letošní rok fabriku. Takže možná jí použiju... Jinak délka zauhlování by byla na 2 Wapky. Objevil by se zde tedy krátký manipulák, který by vždy končil v Zátoni a odtud by jel jako vlečka do kamenolomu a zpět. Ze skryťáku by vyjela sunutá souprava 2x Wap + Ds + T426.0. Wapky by odstavil do papírny a jel by jako vlečkový vlak bez uvolnění traťové koleje pouze s hytlákem do kamenolomu, kde by dobral 2 Sasky. S těmi by se vrátil do Zátoně a odjel již jako manipulák do skryťáku. Ve druhém kole by vyjel ze skryťáku 2x Sas + Ds + T426.0 a celý proces by proběhl opačně. Sypáky by vrátil do kamenolomu, s hytlákem sjel do Zátoně, kde by dobral Wapky, a vrátil by se do skryťáku...
Toť zatím vše, na vavřínech jsem určitě neusnul