fruafru píše:Vlastní tvorba u mě nějak vázne, ale mám jednu překopávku, a jeden vlastní výtvor. Tak to rysknu a půjdu s kůží na trh, rozměr uvádět rači nebudu. Koho to bude zajímat zde: http://tt-modely.blog.cz/ Obě kolejiště jsou v TT kdo chce může si je předělat do eNka
Ahoj,
jeden nejmenovaný uživatel po mě přes SZ chtěl názor na svůj návrh koncové stance hlavní dvoukolejky, který vycházel z Tvého plánu. Protože mě nakonec donutil vytvořit variatní návrh stnice, přikládám odklaz na obrázky pro případné zájemce.
Jen pro úplnost doplním část mé odpovědi z korespondence přes SZ.
....o podbné situaci, kdy končí dvoukolejka v malé stanici ve skutečnosti nevím, takže těžko soudit. Osobně bych ale u podobného motivu navrhnul spíš klasické hlavové nádraží (Praha Masakrykovo nádraží).
Díky tomu, že není skutečný vzor, se dá obráceně říct, že bto tak být může. Ve fruafruově návrhu je logicky zdůvodněno co proč a jak. To je podle mě hlavní. navíc si podobné kolejště člověk staví zejména pro seba, tak si ostatní mohou žvanit co chtějí .
Co se mě týká, nechal bych 1.a 2. kolej v přímém směru a pro os. dopravu. Nakonec třebna i proto, že když se v budoucnosti něko změní, můžeš snadno navázat pokračováním dvoukolejné trati a z koncové stanice udělat průjezdnou.
Co se týká depa, u takovéto koncové stanice mi vážně schází točna. Parní lokomotivy bylo zapotřebí v koncových stanicích hlavních tratí otáčet, protože při jízdě tendrem napřed měly většinou omezenou rychlost. Remízy bez točny jsou specifikem lokálek, kde se pohybovaly tendrové parní lokomotivy na krátkých trasách. Točna by mohla být už v současnosti zrušena, ale nevidím k tomu důvod.....
Původně jsem pouze upravil původní návrh
Ovšem nedalo mi to, a tak jsem nakonec vytvořil vlastní stanici. Takže pro inspiraci ke shlédnutí: Koncové nádraží na ploše 200x80 cm (TT)
a na dalších obrázcích totéž ve 3D, ovšem tak pěkně jako fruafru to neumím.