Moderátoři: StandaR, milan ferdián, Michal Dalecký, Jarda H.
milan ferdián píše:Šikula,jsem zvědav na realizaci .
Milan
Michal Šuhajda píše:Na začátku jafobe uváděl, že trucroh realizovat nejspíš nebude, tak je asi marné se těšit...
hopeter píše:Ta točna vypadá zajímavě. Předpokládám,že to bude dost náročné na přesné položení kolejí. Už jsi to zkoušel nakreslit v nějakém cadu nebo jiném programu co to spočítá na desetiny mm nebo přesněji ? Druhý dotaz je jestli je uvažováno o elektropohonu a čím ? Krokový motor napřímo nebo s převodem ( ozubený řemen ) ? Nebo úplně jinak ?
jafobe píše:Když už se zabrousilo do mého okolí ... Zubačka by se dala asi nejlíp realizovat nejlépe jediným průjezdným nádražím "na zubech" Dolním Polubným s vlečkou do skláren, jen by se muselo nádraží trochu "srovnat" aby se na něm dalo odpojit lokomotivu a posunovat. Asi by neuškodilo trochu zkrátit nádraží a o jednu kolej skrouhnout vlečku, stoupání udělat před nádražím a za ním, spodní SN Tanvald spíš ještě hodit smyčkou tobogánu níž aby v něm bylo víc prostoru a horní SN Kořenov nechat třeba jen za kulisou ... Třeba nějak takto ...
a vyřešia by se tím nejspíš i nějaká ze žádostí na vlečku ...
EDIT: Hrubý rozmězový odhad pro TT 2500 x 900, takové optimum pokud to nemá být nahuštěné, pokud by vše včetně SN mělo být na jednom panelu, tak aby se dali využít poloměry R 310, nádraží mělo zhruba 1 metr na délku včetně vyhýbek, na trati nad nádražím udělané trochu esíčko pro menší hloubku panelu a víc místa pro vlečku ... asi by se to na hloubku dalo zúžit na úkor staveb kolem vlečky i na délku na úkor délky nádraží ale za cenu že by to už vypadalo násilně zhuštěné ...
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků