TTmili píše:Za sebe říkám že jsem jednoznačně i pro T458.1. Ostatně v H0 přece T435.0 existuje od PMT a je obdobně dostupná jako Tilligův malý hektor v TT. Pro mě ale malý hektor neexistuje, Jihlava byla napěchovaná jen velkýma, takže to taky u mě tak vypadá. Zatím mám z leptu jednoho v červeného s žlutým proužkem na čele (T458.1190) a ještě bych rád jednoho, ale ve výrobním nátěru. Pokud nebude tovární, rád si ho postavím, ale faktem je že tady bych spíš uvítal tu tovární verzi především kvůli tomu že se mi nechce maskovat a stříkat proužky a ty klíny na čele .
Jinak taky si myslím že opravdová ukázka zájmu o MTB by přišla teprve s nějakým modelem který nikdo jiný nenabízí, za sebe bych řekl třeba taková T466.0 nebo třeba ty motoráky (M240.0 možná ani ne, ale taková M262.0 to by byla podle mě pecka). Ono asi na Brejlovcích se moc ta hladovost českýho trhu zpočátku asi nemohla ukázat, kdo byl nedočkavý, koupil hned Roco, a další velká část čekala na Kuehna, MTB to spíš vyhrává počtem barevných mutací. Bardotka už byla asi něco trochu jiného, tam bylo MTB první, ale po vývoji v H0 si přesto myslím že celkem dost lidí zatím pořád čeká (a já bych taky čekal nevyjít na trh albín, a teď v brzké době snad T478.1010). Proto by to chtělo zauvažovat nad něčím co ostatní výrobci určitě dělat nebudou. Tam by se teprve ukázalo.
Pěkně sepsané. Jinak já bych to nechal vše na panu Báňovi, sám určitě ví, jak naložit.
Motoráky - je to jedno, snad vše krom 810, tu má už doma svépomocí každý. Já bych zase bral M240, protože zajišťovala Os na některých jihomoravských lokálkách.