Pivrnec78 píše:Zdenek Valter píše:Pivrnec78 píše:MaHa píše:E 499.0 a E479.0 by měly být na podvozcích a rámech rozměrově stejné.
Jak je tomu u "dvojčete", na to je potřeba kouknout na MO-NA-KO u mě v odkazech nebo: http://www.mo-na-ko.net/
v sekci žel.modelářství.
PS: Pane Pivrnec Vy jste strašně rychlý, já ten předchozí přízpěvek ještě nedopsal.
Ad. ŽM Atlas lokomotiv 1.díl ...
130 (E479.0) DPN 17.210 mm, Vzdál. otoč.čepů 8.170 mm, Rozvor podvozků 3.200 mm, Prům.nových kol 1.250 mm
131 (E479.1) DPN 17.210 mm, Vzdál. otoč.čepů 8.170 mm, Rozvor podvozků 3.200 mm, Prům.nových kol 1.250 mm
Takže jsou stejné ... je třeba si projít dokumentaci, než zase učiním nějaký dotaz ... a taky si vzpomenout, kde ji mám ...
To je divné - E479.0 je velbloud (Hrboun to je trochu jiná mašinka 375.0 pára dělá ROCO a je to typická II epocha![]()
ten by měl mít jiné rozměry podvozku shodné s bobinou.
E479.1 je dvojče, ale to je jiná modernější loko. Její pojezd je použit na ES499.2 (Bastard 372) E499.3 (162).
Ty rozměry cos poslal odpovídají té poslední modernější řadě loko.
Tam ovšem není co řešit tam máme pojezd PIKO 372
Ne, ne, podle mojí dokumentace jsou E479.0 a E479.1 stejné ... E499.2, E499.3, ES499.0, ES499.1, ES499.2 jsou taky stejné, ale jsou jiné vůči prvním dvěma jmenovaným ... až budu mít doma čas, tak se na to mrknu ...
121 (E469.1)
Délka přes nárazníky 16 140 mm, Rozvor podvozku 3 330 mm, Vzdálenost otočných čepů 8 170 mm, Pojezd Bo''Bo''
130 (E479.0)
Délka přes nárazníky 17 210 mm, Rozvor podvozku 3 200 mm, Vzdálenost otočných čepů 8 170 mm, Pojezd Bo''Bo''
131 (E479.1)
Délka přes nárazníky 34 540 mm, Rozvor podvozku 3 200 mm, Vzdálenost otočných čepů 8 170 mm, Pojezd Bo''Bo''+Bo''Bo''
162 + 163 (E499.3)
Délka přes nárazníky 16 800 mm, Rozvor podvozku 3 200 mm, Vzdálenost otočných čepů 8 300 mm, Pojezd Bo''Bo''
Zdroj: http://www.atlaslokomotiv.cz