Moderátoři: StandaR, milan ferdián, Michal Dalecký, Jarda H.
Jarda H. píše:Byl jsem na netu (na fóru) dnes brzy ráno, protože jsem makal na zpracování firemní dokumentace a teď večer najednou koukám, co je tady za diskuzi ?! Milane, stejně ta redukce zbyde jen a jen na tobě, ty jsi autor, ty to máš zčásti i před sebou, ... my soudíme spíše jen dle toho slovního popisu, JAK by mohly vypadat a v JAKÉM ROZSAHU by plánky mohly být Jaká je vlastně tvoje představa o redukci - 10%, 30%, 50% ... ?!
Jarda H. píše:Ale pokud do toho můžeme kecat a plkat, viděl bych to asi takhle - představa o redukci v pořadí :
1) L-dvoukolejka ... kolik lidí má doma takový prostor na dvoukolejnou trať, aby to vypadalo alespoň trochu rozumně - myslím, že zase tolik jich není !
Jarda H. píše:2) R267 ... tady je to asi jasné, kolik vozidel projede tímhle obloukem, drtivá většina lidí má vícero modelů (vhodné minimálně na R310 v TT měřítku) a chce s nimi jezdit
Jarda H. píše:3) Sólo pro 810 ... podobné, nebude asi tolik lidí, co by skutečně stavěli tohle "malé" téma ?!
pokud to nestačí, pak ještě téma
Jarda H. píše:4) micro ... mohlo by být někdy jindy, ale informace, náměty, podněty už dneska lze nalézt tady na fóru, jako akutní obsah publikace to nevidím.
alexander píše:Nuž, ja by som vypustil:
- mikro - začiatočník si bude chcieť hlavne zajazdiť a na mikro tej jazdy asi moc nebude,
alexander píše:- L dvojkoľajka - pre začiatočníka príliš zložité a aby to bolo zmysluplné, tak to chce väčší priestor a veľa stavebného materiálu (koľajivo, výhybky).
milan ferdián píše:Jarda H. píše:Byl jsem na netu (na fóru) dnes brzy ráno, protože jsem makal na zpracování firemní dokumentace a teď večer najednou koukám, co je tady za diskuzi ?! Milane, stejně ta redukce zbyde jen a jen na tobě, ty jsi autor, ty to máš zčásti i před sebou, ... my soudíme spíše jen dle toho slovního popisu, JAK by mohly vypadat a v JAKÉM ROZSAHU by plánky mohly být Jaká je vlastně tvoje představa o redukci - 10%, 30%, 50% ... ?!
Minimálně 50%.
milan ferdián píše:Jarda H. píše:Ale pokud do toho můžeme kecat a plkat, viděl bych to asi takhle - představa o redukci v pořadí :
1) L-dvoukolejka ... kolik lidí má doma takový prostor na dvoukolejnou trať, aby to vypadalo alespoň trochu rozumně - myslím, že zase tolik jich není !
Toto téma jako samostatné se ještě neobjevilo a když se podíváš do tématu "Modelové kolejiště",tak drtivá většina začíná s dvojkolejkou.To už nemluvím o již pomalu legendárních Menharticích či odbočka Rybník s Jirkovem
greenery píše:... zajímavé by bylo pojmout další případný díl jinak. Nesměrovat to ke konkrétním kolejištím, ale uspořádat to do témat - např. téma malá stanice, odbočná stanice, koncová stanice, stanice s úvratí, vlečkový areál, odbočky na širé trati, depa aj. i s příkladem usazení v krajině a možnou návazností na zbytek kolejiště /ostatní segmenty, moduly. V tom bych ležel furt
..... jj, vím.... ono se to radí
radekpo píše:K otázce ekonomiky publikace - možná trochu hříšná myšlenka po nádherně provedených předchozích dílech. Publikace by měla být určena pro začátečníky (i když osobně si myslím že po ní sáhnou všichni kteří mají oba předchozí díly), což tomu přizpůsobit i formu a konečnou cenu. Místo nádherných vázaných knih na křídovém papíře něco na způsob publikací Malé železnice - sešitové vydání, běžný papír - co by to udělalo s náklady, šlo by redukovat prodejní cenu, dávalo by to ekonomicky smysl ?
radekkrupka píše:.... Podle mě jsou strachy, že by se třetí díl špatně prodával, liché. ....
radekpo píše: Místo nádherných vázaných knih na křídovém papíře něco na způsob publikací Malé železnice - sešitové vydání, běžný papír - co by to udělalo s náklady, šlo by redukovat prodejní cenu, dávalo by to ekonomicky smysl ?
Zpět na Diskuze k plánkům kolejišť
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník