Tak večer vyšla hodinka na dokončení štěrkování. Ještě doplním informací k provádění KUF (konečná úprava figury), tedy urovnání štěrku - lze štětcem, ale rychleji to jde prstem a tvrdším štětcem se jen ometou kolejnice. Při pohledu nasucho po zaštěrkování je patrný na pražcích prach ze štěrku, ten po zastříknutí zmizí. V mechanickém rozprašovači je Sportakryl MAT 1:1 s vodou, štěrk se musí doslova prolít, jinak se může stát, že pak při přepravě modulů něco vypadne. Sportakryl, který zůstane na pražcích je možné odsát hadříkem (ten bílý vzhled zmizí po zaschnutí, při velmi velké stojaté vrstvě Sportakrylu může dojít trochu k zbělení povrchu), hlavy kolejnic hned utírám a po zaschnutí dočistím čístící gumou. Tímto postupem se spojí kolejnice s pražci i podkladem a nemusí se nechávat žádné dilatační spáry mezi kolejnicemi, žádné letování konců kolejnic - kolejnice se nehnou - jsou zalepené
.
Oblast jazyků na výhybkách byla zatím vynechána, ještě tam bude dosazena skříň elektrického přestavníku, výměnové návěstidlo..... a pak zasypáno a zakapáno stejným roztokem.