Moderátoři: Michal Dalecký, Jarda H., Rudolf
fulda píše:Tak tak, rotační ovladač není potenciometr, ale kolečko kterým se dá točit do zblbnití. Skoro si myslím, že je to v každém autorádiu vyrobeném po roce 2005.
Pokud se pamatuju, tak všechny (ten můj určitě) mají zoubky, takže co krok, to takové to jemné cvaknutí. Při mojich pokusech se mi nestalo, že bych při stisku zároveň pootočil. Zejména proto, že při stisku má člověk tendenci mačkat palcem na střed kolečka.
OK, takže zatím vede návrh na předělání celé klávesnice a u kolečka se změní směr pokud budu točit hodně doleva, při stisku se nastaví rychlost 0.
Po pravdě je to z programátorského pohledu ta nejnáročnější varianta, ale zase z uživatelského se mi taky zdá nejpraktičtější.
fulda píše:Po pravdě je to z programátorského pohledu ta nejnáročnější varianta, ale zase z uživatelského se mi taky zdá nejpraktičtější.
fulda píše:Možnosti jsou asi 3
- tak jak to je = zrychluje, zpomaluje do 0 a směr se mění stiskem kolečka - tím se uvolňuje klávesa Sel, která se dá využít na zastavení, pokud 0 použiju pro funkce
- podobně = kolečko zrychluje, zpomaluje do 0, směr se mění klávesou na klávesnici jako doposud a stisk kolečka znamená nastavení rychlosti 0 (to se mi celkem zamlouvá nejvíc)
- mohu udělat to, že pokud budu zpomalovat a dostanu se na 0 a budu stále pokračovat v točení, tak se změní směr a bude se couvat. Tím se dostaneme k otázce, jestli na kolečku které nemá aretační zoubek v nule bude možně zastavit? a taky co se má stát při stisku kolečka?
harttman píše:Ahoj Jindro, jak pokročil Tvůj výzkum minimause? Je možné Ti nějak pomoci?
Uživatelé procházející toto fórum: Pawlik a 8 návštevníků