Za prvé, by to asi chtělo trochu teorie, co je to transformátor. Třeba tady
https://edu.techmania.cz/cs/encyklopedi ... sformatoryZjednodušeně, transformátor se skládá z jádra, a cívek, minimálně dvou. Do vstupní - primární, je přivedeno střídavé napětí ze zásuvky, To se indukuje do jádra, a zpětnou indukcí se transformuje do druhé cívky - sekundární. Poměrem počtu závitů na cívkách se dosahuje požadované výstupní napětí.
Těch sekundárních (výstupních) cívek, může být libovolný počet (kolik se vejde).
FZ1 má takové sekundární cívky 2. Jednu pro jízdu, druhou pro příslušenství. Úplně na sobě nezávislé, každá s jiným napětím.
Našel jsem obrázek
https://cdn.aukro.cz/images/sk163913597 ... 61767.jpeg kde je návod na využití spínací koleje. Je to pro automatické přepínání relé průjezdem vlaku. Kovové kolečko lokomotivy spojí kolejnici s kontaktem. Právě na té kolejnici, kde je jeden vodič jízdní a jeden z příslušenství. Na obrázku jsou dva nezávislé zdroje. F2 a Z1. FZ1, tím že má dvě oddělené sekundární vinutí, se chovají úplně stejně jako ty 2 zdroje.
Proč o tom píšu. Zatím relé nepoužíváš. Ale aby jsi mohl mít zvednutí návěstidla a sepnutí koleje na klávesách vedle sebe, tak můžeš využít tohle spojení vodičů. Klavírky přece mají jeden společný vstup. Není to ale nutné, jen bys musel použít dva a nepropojené.
A ještě něco. Aby v opačném směru vlaky projížděly bez závislosti na návěstidle a zapnutí úseku klávesou, by tam měla být dioda. Opačným směrem by vlak jel vždycky, ve směru k návěstidlu, jen po sepnutí klávesy.
http://masinky2003.wz.cz/Prujezd_navestidla.htmlTak asi pro to návěstidlo bude muset být těch 16V, když se na 12 nechce zvedat. A nedrhne nějak to táhlo o něco? A při tom střídavém napětí, tak je v klidu? Nevrní podobně jako ten rozpojovač?