yurax píše:diky Michale Kubisto za vycerpavajici odpoved, druhy dotaz bych mel na jiz zde zminenou skutecnost dvoukolejky a prejezdu po spojce a nebo jen napojeni dvou drah, kazda se svym regulatorem. Z detstvi si pamatuju, ze kdyz jsem na dvoukolejce prejizdel, vypl jsem trafo jedne z nich a behem prejezdu soupravy byly oba okruhy spojene. V pripade, ze se "vypnutym" trafem pohlo na jakykoli vykon aby davalo stejnou polaritu jako aktivni, nestalo se nic, zdroje byly patrne pararelne zapojene (kazdopadne jsem o motor masiny nikdy neprisel), kdyz ale se sebemene pohlo na opacnou stranu, vlak se zastavil (ale o motorech plati to co vyse). U pulzniho regulatoru by to asi vadilo(?) Zde jste resili neco o predavacich kolejovych obvodech, ale nedoresili jste. Taky si nedovedu predstavit predavaci obvod na kolejove spojce, u napojeni dvou trati by to problem nebyl. Jiste, slo by to zabezpecit pripojenim celeho okoli kolejove spojky na cilove polovine prejezdu vlaku k zdrojovemu okruhu, je to to, co jste mysleli?
diky
Předávací obvod na kolejové spojce není problém, úseky "1a" a "2a" jsou připojeny přes relé, pokud není postavena cesta do spojky, pak jsou úseky připojeny díky relé přímo k příslušné koleji, pokud je průjezd spojkou, pak se od koleje odpojí a připojí se k ní přes příslušné zapojení, popsané na:
http://kolejiste.jbchocen.cz/index.php? ... &Itemid=98
uvažováno dle obrázků 4. - 21.
Je to jednoduché, řekl bych, jak facka.