Moderátoři: Michal Dalecký, Jarda H., Rudolf, 123.marek
Davca píše:Děkuji.
Prostuduji a snad to nastavování půjde i bez mobilního chytrolína jehož pořízení se zatím zdárně vyhýbám jako čert kříži.
David
marian_r píše:Môžeš kúpiť lacný handroid a používať ho len na ovládanie, telefonovať s ním nemusíš.
Zlámalík píše:Honzo, využiju to a zeptám se - neuvažujete spolu s MGP o doplnění návěstění na současný standard pro moderní epochy, aby se daly řídit "pětisvětla" a třeba indikátory a pruhy a návěstit šedesát či osmdesát? Chápu, že na to asi nebude trh, když skoro všichni staví IV. epochu, ale třeba se to časem změní...
M&T píše:Možno by sme to na vedľajšej trati použili na ovládanie stanice namiesto plánovaného ovládania cez ARDUINO.
HonzaM píše:Zlámalík píše:Honzo, využiju to a zeptám se - neuvažujete spolu s MGP o doplnění návěstění na současný standard pro moderní epochy, aby se daly řídit "pětisvětla" a třeba indikátory a pruhy a návěstit šedesát či osmdesát? Chápu, že na to asi nebude trh, když skoro všichni staví IV. epochu, ale třeba se to časem změní...
Hlavní předností MGP je jednoduchost ovládání a snadnost naprogramování, aniž by bylo nutné mít centrálu a PC. Výpravčí stiskem dvou tlačítek (odkud-kam) postaví cestu a návěstní dekodér podle nastavené cesty automaticky nastaví příslušné návěstní znaky, aniž by se výpravčí musel starat o to, jakou návěst postavit. Návěstní dekodér se také stará o závislost na obsazení, pokud by výpravčí postavil cestu na obsazenou kolej, návěstidlo zůstává na “stůj”.
Kdyby se měla návěstit třeba i rychlost 60 nebo 80, bylo by nutné ještě doplnit další prvek, protože na to nestačí vycházet z polohy výhybek a obsazení kolejí. Systém MGP je konstruován především pro modulovku a návěštění rychlosti by tam nemělo smysl.
Zpět na Elektrika a elektronika
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 návštevníků