Zlámalík píše:Na jednu stranu je to logické - dekodér v lokomotivě má motor připojený přímo na sebe, drátky délky pár centimetrů a nic dalšího tam není. Zato ovladač pro celé kolejiště má mezi sebou a motorem několik metrů kolejí s různými indukčnostmi a kapacitami, které z pravoúhlého průběhu udělají spíše prasoúhlý a výsledek je tím značně zkreslený.
To je dost nepřesný popis problému - celé kolejiště jak správně píšeš má na rozdíl od krátkých přívodů v lokolmotivě z dekodéru o několik řádů vyšší indukčnosti a kapacity a to je u každého kolejiště jiné.
Prorože BMF musí snímat v nulovém čase pulzu motorem generované hodonoty pak tyto parazitní impedance kolejišté toto měření znehodnotí,
a to tím více čím větší je řídící kmitočet PWM až i znemožní tuto zpětnou vazbu uplatnit.
Celkem logicky výrobci regulátoru PWM pro modelovou železnici usoudili, že implementovat zpětnou vazbu BMF do regulátoru nedává smysl.
A to i proto, že tato vazba má význam pro řízení jen jednoho motoru, což v případě regulátorů celého kolejiště platit nemusí jak píše vitty.