Moderátoři: Michal Dalecký, Jarda H., Rudolf
sidlo píše:Dost dobrej počin.
Nejvíc se mi líbí ta funkce Přidělovat vlaky administrátorem jednotlivým zařízením, protože uhlídat děti v kroužku aby při ježdění vládla alespoň minimální disciplína je nadlidský úkol.
zavovi píše:Na ovladači MultiMAUS začne blikat ikona lokomotivy, je to jako když mu někde ukradne vlak. A při ovládání se nebude nic dít.
V případě, že se ovladač odpojí, tak dojde k automatickému uvolnění vlaku, ale až po časové prodlevě. Ta je ale dost krátká, maximálně 1 vteřina. Poté si vlak může vzít kdokoliv jiný.
Vlak nemůže být držen odpojenému ovladači, protože ovladač se už nemusí vrátit a vlak by tak nešel ovládat už nikdy. Až po restartu centrály.
sidlo píše:Já bych z toho Freda nedělal. Centrála nemá Loconet, tak se nepředpokládá, že by se používala na modulových setkáních.
A pro ježdění v klubu nebo kroužku
a) není potřeba přepojovat Xpressnet ovladač mezi zásuvkami z důvodu krátkých vzdáleností
b) dětem se ovladače do ruky nedávají z důvodu nebezpečí poškození, každé dítě má svůj telefon.
Proto si myslím, že stávající řešení je dostačující a nemá smysl implementovat funkce, které nikdo nepoužije.
Důležitější bude sebrat nějaké informace z reálného provozu a zaměřit se na uživatelskou přívětivost stávajících funkcí, především funkcí pro administrátora.
sidlo píše:Poznatek s ježděním s telefonem s aplikací Z21 mobile pro Z21 a Engine Driver Throttle pro JMRI s počítačem na JMRI.
Z21 mobile má databázi lokomotiv v paměti telefonu. Při změně vozového parku byl vopruz všem strojvedoucím nahrávat novou databázi lokomotiv.
Engine Driver Throttle čte databázi lokomotiv z JMRI při každém požadavku změnit lokomotivu. Jinými slovy má seznam lokomotiv stále aktuální. Je s tím příjemnější práce.
Doporučuji načítat databázi lokomotiv do telefonu z centrály při každém požadavku o změnu lokomotivy.
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 19 návštevníků