
S tím souvisí i další dotaz - kolik vlaků zvládne v digitálu obsloužit současně RUČNĚ "průměrně zdatná" obsluha?
Moderátoři: Michal Dalecký, Jarda H., Rudolf
lajblt píše:Zdravím, pánové. Měl bych jednoduchý dotaz. Stavím středně velké kolejiště a protože lokomotivy budou ovládány přes digitál (příslušenství nikoli), rád bych se dozvěděl, zda je možné realizovat přesné zastavení soupravy v SN. Jde mi konkrétně o toto: Maximální délka vlaku je limitována délkou hlavní staniční koleje viditelné stanice (~2,2 metru). Koleje v SN mají projektovanou užitečnou délku od 2,4 do 2,8 metru. Lze v digitálu zajistit, aby vlak vjel do SN tak, aby byl na koleji celý a nepřejel přitom "koncový námezník" - tak jako v analogu? Podotýkám, že řízení bude probíhat pouze přes Multimyši, PC ani jiná vyšší forma ovládání nebude implementována. Jedinou další digi součástkou budou detektory obsazení kolejí v SN svázené s traťovým ZZ (blokování vjezdu ze širé tratě na obsazenou kolej) a samozřejmě ABC.
S tím souvisí i další dotaz - kolik vlaků zvládne v digitálu obsloužit současně RUČNĚ "průměrně zdatná" obsluha?
fulda píše:Zastavení s ABC na přesném mstě je možné pouze pokud máš dekodéry s funkcí "konstantní brzdná vzdálenost" a máš je nakonfigurované (kalibrované) na stejnou vzdálenost.
Normální uživatel s jednou multimyší bezpečně ovládá jeden vlak, přpadně se mu povede jeden pustit po okruhu a druhej ovládat. Ale existují i ovladače, na kterých normální uživatel zvládne dva vlaky. Pak uživatelovi dojdou ruce a oči na sledování.
fulda píše:... Ale existují i ovladače, na kterých normální uživatel zvládne dva vlaky. Pak uživatelovi dojdou ruce a oči na sledování.
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 9 návštevníků