GaborM píše:Toto by ma zaujímalo. Máte na mysli oblasť CV 276-286? Ďakujem.
Už som sa s tým hral, ale zatiaľ narážam na problém simulácie zaťaženia. A tiež narážam na problém, že hocktorá dieselová lokomotíva má úplne iný zvukový prejav keď ťahá vlak do kopca a iný keď by ten istý vlak ťahala po rovine. To sú dve rôzne nahrávky, medzi ktorými by sa bolo treba pripínať podľa záťaže, samozrejme s príslušnými prechodmi a to je naozaj problém.
Já si s tím hrál asi dva dny, ale jen se zvuky parních mašin co jsou v dekoderu od výrobce. Aby to bylo k něčemu musí se provést kalibrační jízda k určení základního zatížená motoru CV302 = 75 potom to funguje. Při jízdě do stoupání zvuk nejen zesílí ale změní se i jeho charakter. v klesání se zvuk téměř vytratí.
Pro vliv zatížení pro motorové lokomotivy by mělo sloužit CV280 ale k tomu jsem se zatím nedostal. není čas....
citace z manuálu:
Tímto může být (minimálně provizorně ve verzi sw
15) nastavena reakce Dieselova motoru (vyšší a
nižší stupeň otáček a výkonu u dieselhydraulických
lokomotiv, chod/chod naprázdno u dieselelektrických
a řazení u dieselmechanických lokomotiv) na zatížení (zrychlení, stoupání, klesání).
= 0: bez vlivu, závislost rychlosti motoru
až 255: velký vliv.
Důrazně doporučujeme nejprve provést měřicí
jízdu s CV302 = 75 (viz výše!).