zdeno píše:puvodne bylo toto vlakno vytvorene proto, aby se zjistilo, jak RailCom funguje.
Pokud nekdo vi, jak to funguje, tak bych poprosil o informace ??
Vím jen to, co si lze přečíst zde:
https://dccwiki.com/Term:RailComTakže stručně asi tento překlad:
Detektor - výřezové zařízení, které odpojuje DCC signál od koleje. Tento výřez trvá 488 mikrosekund (0,488 milisekundy). Tento výřez je tak krátký, že nezpůsobuje problémy s multifunkčními dekodéry.
Aby přenos dat fungoval, musí systém přerušit napájení trati mezi pakety DCC . Tato doba odpojení se nazývá výřez . Interval přenosu je rozdělen na dva kanály. Každý kanál lze použít samostatně.
Během „výřezu“ je generován signál +/− 30 mA skládající se ze dvou nebo čtyř bajtů. Proud 10 mA je považován za „nulu“ a proud menší než 6 mA za 1.
Detektor má velmi nízkou vstupní impedanci (téměř zkrat), jakékoli jiné impedance v obvodu budou mít malý vliv na výsledný proudový signál.
Bezprostředně před provedením výřezu vysílá příkazová stanice kompatibilní s RailCom Idle Packet. To signalizuje multifunkčnímu dekodéru umožňujícímu RailCom, že bude následovat výřez.
RailCom používá dva kanály nebo sloty. Multifunkční dekodér s podporou RailCom nebude vysílat během výřezové periody, pokud nebyl adresován bezprostředně před výřezem. Tyto dva kanály umožňují reakci ze dvou multifunkčních dekodérů ve stejné energetické oblasti. K těmto přenosům dochází současně. Pokud nebyly adresovány multifunkční dekodéry, nebudou reagovat.
Pomocí funkce Address Broadcast budou multifunkční dekodéry vysílat své adresy, ale pouze pomocí slotu jedna. Pokud je v prvním slotu aktivních více multifunkčních dekodérů, výsledkem je smetí. Veškerá data ve druhém slotu budou čitelná a budou přenášena multifunkčním dekodérem, který byl adresován. Pokud neznámá lokomotiva vjede do napájené oblasti, může vyslat svou adresu a zaregistrovat svou přítomnost.