Moderátoři: Michal Dalecký, Jarda H., Rudolf
HonzaM píše:Na modulářském setkání v Børkopu (v Dánsku) byla jediná centrála DR5000 použita pro celý provoz. Naprosto bez problému bylo současně v provozu minimálně 30 hnacích vozidel, někdy i více, pro ovládání byly používány jednak ovladače FRED(FREDi, jednak Digitrax UT4. To vyvrací někdejší tvrzení, že tato centrála dokáže akceptovat nanejvýš 20 lokomotiv.
zdeno píše:HonzaM píše:Na modulářském setkání v Børkopu (v Dánsku) byla jediná centrála DR5000 použita pro celý provoz. Naprosto bez problému bylo současně v provozu minimálně 30 hnacích vozidel, někdy i více, pro ovládání byly používány jednak ovladače FRED(FREDi, jednak Digitrax UT4. To vyvrací někdejší tvrzení, že tato centrála dokáže akceptovat nanejvýš 20 lokomotiv.
nkdy nikdo nenapisal. ze se to neda, ale prodleva mezi zadanim prikazu a reakci loko byva ponekud dlouha.
HonzaM píše:S tímto problémem jsme se nesetkali.
belgarat píše:trpi klasickym "programatorskym" syndromem: slozitost zamenuje za flexibilitu a neohrabanost za docasny jev, pricemz trva uz 20 let...
zdeno píše:Potom ste nejazdili soucasne s vic nez 20 loko. Dr5000 na to proste nema.
Aj lepsi centraly uz maji problem s 30 a vic loko, hlavne pokud je hodne zvukovych loko.
Cas odezvy nad 2 vteriny je uz dost protivny.
JendaTT píše:Zdeno a ty jsi to někde s DR5000 vyzkoušel? Máš třeba video z takového chování? Od kolika loko ta DR5000 u tebe už měla prodlevy?
vvitty píše:a to se k tomu jeste nepridaly funkcni dekodery ve vagonech...
JendaTT píše:Dobře, ale to je teorie - mě by zajímalo, jestli jste se s takovým chováním DR5000 setkal někdo reálně...
zdeno píše:belgarat píše:trpi klasickym "programatorskym" syndromem: slozitost zamenuje za flexibilitu a neohrabanost za docasny jev, pricemz trva uz 20 let...
muj dojem je, ze JMRI je zamerane vyhradne na Loconet a Lenz a Roco je pouze prilepene a podle toho to tak vypada.
Kdo v USA pozna Lenz a Roco ??
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 7 návštevníků