jirkan píše:Motor je sice neoddělitelnou součástí rámu, ale není a ani nemůže být vodivě propojen s kolejnicí. To by prostě dekodér nepřežil.
Vodivé propojení motor - kolejnice bývalo u nejstarších provedení lokomotiv Flm v dobách, kdy se ještě o digitálu neuvažovalo. Novější provedení (tak před cca 25ti léty) mělo přední kryt ve forně desky s vodivými "cestami" jako na plošňáku, kde bylo nutno přeškrábat vodivé spojení mezi kolejemi a motoren a digitalizace dekodérem na kabelu šla bez problémů udělat. U lokomotiv s rozhraním už je motor zcela oddělen. Takže tady problém určitě není.
Nevím, jak situaci ovlivňuje ukostření světel, ale tady y situaci určitě vyřešilo to co navrhuje kolega výše,tj. kdyby se žárovky elektricky odizolovaly od rámu a připojily se k modrému kabelu, který u dekodérů s 6 PIN konektorem je volně vyveden mimo konektor. Nicméně si myslím, že problém je spíš v nastavení různých systémů brzdění v deom kodéru. Nevím, jak moc se snáší ABS s brzděním stejnosměrným napětím opačné polarity, ale řekl bych, že pro ABC je vhodné deaktivovat automatické rozpoznání analog - digitál a zablokovat analogový režim.
Nesnáší,píšu o tom kousek výše.Dal jsem zde i množství odkazů na digitalizaci modelů bez přípravy,takže se a to stačí jen podívat.