vojtas píše:Mě tam hrozně vadí to zarážedlo. Myslím, že pointou tohohle kolejiště je, že má působit, jako by trať pokračovala dál. Odkud by se pak taky dostal vlak na tu vlečku nad zastávkou, když trať tím směrem není?
Inu vlečka v pozadí je poslední kusou kolejí rozsáhlého areálu, který je zaústěn do jiné trati. Z hlediska provozu mi přišlo hezčí tam mít kusou kolej (míněn šturc na zastávce) a v ní případně nějakou dobu odstavený vůz... A hlavně - kusá kolej byla dřív, vlečka přibyla jako subtilnější motiv náhradou za původně zamýšlenou průmyslovou budovu...
Dusan píše:Proč ty schody od stavědla k silnici nahoru ??? To bych zrušil, nechal jen vyšší terén než úroveň vlevo od náspu, opěrku úměrně tomu protáhnul k předku panelu, nasadil bych zeleninu s nějakými nálety. Ať je na tu veksli přes křoví pěkně vidět Takhle to opticky zavíráš.....
No jo, kruci - já se držel původní představy Milana F. kdy tam byly schody, jenže i on tam má celkem prudký násep a otevřenější pohledu... (jinak samozřejmě že tohle všechno zaroste zhusta zelení). Obešla by se ta pravá strana i bez opěrné zdi? Jako vzor jsem pracoval s mostem na Třebíčské ve Valmezu https://www.novinyvm.cz/18755-most-na-t ... esice.html