Moderátoři: StandaR, milan ferdián, Michal Dalecký, Jarda H.
hank píše:Já z těch fotek nepoznám, jaká je to velikost... Nebo mi něco ušlo?
hank píše:Asi nejúspornější varianta regulérní úvraťové stanice byla v provozu v letech 1879 - 1913 na durynské trati Ilmenau - Schleusingen, a to ve stanici Rennsteig (747 m nad mořem)....
Ivan píše:Hanku, jak probíhal obrat souprav?
Ivan píše:Škoda, že nic takového nebylo u nás.
hank píše:Ivan píše:Hanku, jak probíhal obrat souprav?Ivan píše:Škoda, že nic takového nebylo u nás.
Na slovenské zubačce v Tisovci bývala taky úvrať... A co třeba Dolní Polubný? Tam se klasické soupravy do kopce sunou dodnes, i v adhezním provozu. Ještě nedávno vozily liberecké elektroniky s normou zátěže 150 t do skláren sunuté vlečkové vlaky. V praxi to obnášelo dvě wapky s uhlím. To přece po modelu ve formě minikolejiště přímo volá. Dnešní uspořádání dopravny D3 Dolní Polubný není nic jiného než klasický inglenook.
milan ferdián píše:Dolní Polubný už jsme s tebou, hanku probírali.
hank píše:Obě větve jsou do stoupání a Rennsteig je vrcholová stanice...
hank píše:Na slovenské zubačce v Tisovci bývala taky úvrať... A co třeba Dolní Polubný?...
milan ferdián píše:plánek Polubný...
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 návštevníků