Moderátoři: StandaR, milan ferdián, Michal Dalecký, Jarda H.
Ivan píše:- kdybyste měl někdo dobovou fotku překladiště drážky (nejen lesní) 600mm - 1435 mm, prosím o zaslání. Něco jsem na internetu dohledal, ale není toho mnoho.
Díky.
Ivan píše:Ještě jsem zapoměl dvě věci:
- koleje budou v jedné výšce
- kdybyste měl někdo dobovou fotku překladiště drážky (nejen lesní) 600mm - 1435 mm, prosím o zaslání. Něco jsem na internetu dohledal, ale není toho mnoho.
Díky.
hank píše:
Knížek je spousta, kromě Bauerových publikací (vedle zmíněné taky dvoudílná bichle Stroje na stavbách) jsou i monografie k jednotlivým lesním a dalším průmyslovým železnicím. Zpracovány byly ČHŽ, KOLŽ, PLŽ (k PLŽ byla dostupná i pěkná digitální kniha zdarma ke stažení, ale odkaz nemůžu najít, jako obvykle...)
hopeter píše:Vítej v mini. Pokud chceš mít kolejiště dělené a hodně manipulovatelné tak cesta překližky je ideální. Důležité je počítat při konstrukci s diagonálním vyztužením. Laicky přepážky šikmo z rohu do rohu. Tím získáš lehkou a tuhou konstrukci rámů. Jak na to najdeš u mě v tématech. Pro spojení nezapomeň naváděcí čepy pro ustavení pokaždé stejné polohy. Skladování na výšku není problém , jen se nesmí zapomenout na volně ložené části nejen vozidla... A taky na stožáry apod. kvůli olámání.
Ať se daří.
MkTT píše:hank píše:
Knížek je spousta, kromě Bauerových publikací (vedle zmíněné taky dvoudílná bichle Stroje na stavbách) jsou i monografie k jednotlivým lesním a dalším průmyslovým železnicím. Zpracovány byly ČHŽ, KOLŽ, PLŽ (k PLŽ byla dostupná i pěkná digitální kniha zdarma ke stažení, ale odkaz nemůžu najít, jako obvykle...)
Kniha o PLŽ ve formátu pdf je ke stažení zde: https://www.kralovalehota.sk/povazskalesnazeleznica
hopeter píše:Vypadá to dobře.
Jestli můžu do toho kecat tak bych určitě ubral tu jednu kolej ve skryťáku co koliduje s tunelem. I bez ní budeš mít dostatek prostoru v SN. Navíc bude určitě ještě hodně vozů v oběhu na vlečkách viditelné části.
Dále bych uvážil použití EW1 místo EW2 ve viditelné stanici. Vzhledem k převážně posunovacímu provozu by bylo lepší než modelovost mít kousky rovných kolejí pro spojování a rozpojování.
A jestli dobře chápu rozdělení na dvě části tak bych raději hledal cestu jak uskladnit kolejiště třeba na výšku nebo ke stropu aby bylo vcelku.
Ještě si najdi kolejiště "BUDA" je hodně moc podobné a nedávno se tu probíralo v několika verzích...
No a ať se dílo daří. Rád budu sledovat stavbu.
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 návštevníků