Já jen pořád vymýšlím bejkárny
Líbí se přejezdy na kusých kolejích na koncových zhlavích (jako to má např wendycrx anebo nynuna v té své TT vitríně 160x16) a napadlo mě, že by provoz trochu ozvláštnil posun přes obě zhlaví. Chci ale v rámci možností co nejvíc "oddělit" trať od stanice, takže žádný přejezd daleko od krajní výhybky apod.
To, že by vlak stál přes tu výhybku, by mě netankovalo. Na x kolejištích jsem už viděl vlečky, napojení remízy apod. odbočující někde z poloviny délky dopravní koleje. Ale na druhou stranu, zase to opticky strašně ztlušťuje tu staničku. Tak nevím. Ještě mám čas chvilku čmárat, než dojde na pokládku kolejí, tak to bude ještě chvilku trvat. Teď jdu pokračovat na rámu a lepení XPS.
hopeter píše:Tudy né...
Na posun by ten koncový šturc musel být delší a zase by jsi zbytečně zkrátil staniční koleje. Drž se původního uspořádání stanice , je to dobře vymyšlené a v praxi odzkoušené...
Jestli máš potíž se skladem tak ho úplně vynech nebo zkus použít staniční budovu se skladem.
Pokud by vlak stál na 2. koleji (ta u výpravní budovy), na výtah by to stačilo. Jak říkám, vymýšlím kraviny, místo abych se učil nebo něco dělal
Budovu se skladem jsem zamýšlel, ale to bych nemohl objet motorákem přívěšák, kdyby tam stál vůz. A kloudnou variantu s kusou skládkovou kolejí a výpravní budovou kombinovanou se skladem jsem nevymyslel.
Jinak Vám všem přeji hezké, pohodové Vánoce plné modelaření a odpočinku