Moderátoři: StandaR, milan ferdián, Michal Dalecký, Jarda H.
wendycrx píše:..jen jsem je vzal, nalepil
Zlámalík píše:wendycrx píše:..jen jsem je vzal, nalepil
...a von do toho někdo hned vrtá![]()
Neber to ve zlým, jen klasická chybka, která se mně stala taky. Když na to mrkneš, tak ten vzdálenější přestavník od trojcestné výhybky musí mít závaží na druhou stranu - protože pokud je výhybka postavená do přímého směru, musí být jazyky přitažené k pravé opornici a tedy závaží musí být vychýlené vlevo (a bílou bude mít horní stranu - předpokládám, že základní poloha výhybky je přímo).
To samé je u odvratu - pokud je postaveno na přímo, opět jazyky k pravé oprornici a závaží vlevo. Základní poloha odvratné výhybky je ovšem do odvratu, tedy pokud bude postaveno přímo, bude závaží vlevo a bílá bude spodní strana (z pohledu dle fotky).
Ale když na to tak v detailu koukám, musím víc a víc obdivovat to provedení - takovej ten správnej drážní bordýlek. Drátovody, zábradlí u vechtrovny, boršus v kolejišti... Jak živý.
Nádherně zaštěrkováno - všude štěrku trochu chybí a to dělá ten správný dojem. Štěrk máš TT nebo H0? Já už na to kdesi narazil, že pro tyhle staničky a tratě někde v kopcích vypadá často líp hrubší štěrk, protože líp imituje realitu.
Za mně dost dobrý, máš se čím chlubit.
Polabský píše:Aktuálně se ovšem taková škvára nedá sehnat.
Polabský píše:Problematika strusky a škváry musí být proto řešena nestandartními postupy získání.
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků