
Moderátoři: StandaR, milan ferdián, Michal Dalecký, Jarda H.
bambulak píše:Ivan: a co měly dělat, když byl zákaz kácení stromů. Copak nevidíš tu kaštanovou alej
hopeter píše:Ještě nevím jak návěstidla ale předpokládám, že lichoběžníková tabulka stačí.
hopeter píše:
Tak už se to kolejí.
...
Michal Šuhajda píše:Hanku nějak jsem nepochopil v čem je Tvůj návrh jednodušší?
Osobních vlaků bývá řádově víc než nákladních, navíc je u nich nežádoucí, aby zbytečně zastavovaly mimo nástupiště.
Proto bych se přiklonil k verzi, kde jsou v základní poloze obě výhybky do odbočky. JV kolej by byla jako dopravní, zbytek pouze manipulační koleje. Vzhledem k budově a nástupišti, je JV kolej určena pro osobní vlaky. Toto vyplývá i z obrázku s vozidly.
U nákladního manipulačního vlaku se dá spíš předpokládat výskyt vlakvedoucího, který zajistí potřebné úkony. Tedy vlak zastaví před výhybkou, vlakvedoucí dojde k telefonu, vyžádá si souhlas k posunu a pak přehodí výhybky, aby mohl nákladní vlak (jako posun) vjet na SV kolej.
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků