Ten plánek, co sem dal hank61, je Žacléř. Skutečná situace ve 30. letech byla tato:
Koleje 1 a 3 jsou dopravní. Ten druhý šturc vedl už v době pořízení plánku taky do remízy, protože už v r. 1900 byla remíza rozšířena o další stání, což Milanův plánek nepodchycuje. Ten šturc u koleje č. 2 na vjezdovém zhlaví byl vybudován taky dodatečně a sloužil k odstavování sněhového pluhu. Nehledě na to, že šlo i na tehdejší poměry o miniaturní stanici (takhle úsporně v Čechách a na Moravě stavěla ÖLEG, ale ještě spořivější byly BCB

), výtopna Žacléř byla po zestátnění strojovou stanicí podřízenou výtopně Trutnov, kde byly ustájeny 3 stroje pro trať z Trutnova včetně přilehlých důlních vleček a odbočky z Královce (tehdy Königshan) do (tehdy) německého Liebau (dnes Lubawka).
Ještě ty budovy: S vlevo je soukromé skladiště lepenkárny Reimann, Z - záchody P - přijímací budova, S vpravo - staniční skladiště, R.k. - rampa kamenná, S.u. - sklad uhlí, J.v. - jeřáb vodní. U.l. - uhelná lávka (pro ruční zbrojení z košů), Výt - výtopna, Vod - vodojem (byl v remíze), O.b. obytná budova (v přízemí mohla být malá dílna pro výtopnu), jenom nevím, co je S.st., ale vypadá to jako staniční studna.
Jinak podrobně o Žacléři tady:
viewtopic.php?f=42&t=11840&hilit=žacléř
a taky u Trainmaniaka:
http://www.trainmania.info/zacler.htmlVidíš, že ve zdejším fóru je leccos užitečného, akorát to chce pořádně hledat...
... i my dědci ještě můžeme být všelijak užiteční...
Es ist viel später als du denkst.