
Moderátoři: StandaR, milan ferdián, Michal Dalecký, Jarda H.
Ivan píše:No nevím, jestli by ti to na želpage prošlo...
Fox píše:Jako omlouvám se, ale tohle je na mně moc. Tuhle lať budu už jen podlejzat.
No, ale bez legrace - je to v TT a plně se to vyrovná pracem modeláře kategorie jako je třeba Emanuel Nouaillier, který ale modeluje v HO (srab).
PS: úplně mně dostala ta patina a stínování okapových žlabů. Co dodat....
Fox píše:Jako omlouvám se, ale tohle je na mně moc. Tuhle lať budu už jen podlejzat.
No, ale bez legrace - je to v TT a plně se to vyrovná pracem modeláře kategorie jako je třeba Emanuel Nouaillier, který ale modeluje v HO (srab).
PS: úplně mně dostala ta patina a stínování okapových žlabů. Co dodat....
milan ferdián píše:To zvládneš, Jiří je superman. Zde je příklad, jak na malém prostoru, lze vytvořit profesionální kolejiště. Palec nahoru.
![]()
-m-
Ivan píše:Myslím si, že zavržení lomu je vhodnější a násypka bude skvělá. Místo dopravníku by šla i vlečka úzké (já vím, moje úchylka), i když k tvoji epoše si ten dopravník je lepší... Například tento (možná znáš článek), stačí jen otočit dopravník do svahu:
https://www.vlaky.net/galerie/6593/vlec ... -kostalov/
Zlámalík píše:Kolegové znalí, určitě budete vědět: může stát vechtrovna na svahu? Takto?
Předpokádám, že:
a) je to blbost a terén pod domkem by se upravil do roviny, na stavbu ve svahu není normálie
b) domek by stál na opačné straně trati na boku náspu, kde by se využilo standardní podsklepení
c) s ohledem na určení Malé Paky jsou drobné prohřešky proti bontonu tolerovány
Díky.
Sandy píše:Zrovna tento týden jsem narazil na fotku, kde stejný typ stojí přímo na hraně betonové opěrné zdi a na trať vedou zapuštěné schody.
(Zkracovat neumím....)
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků