zdeno píše:jsem to udelal na vetsi rozmer 48x 330cm,
je tam skrytak se dvema kolejemi pres celou delku
k tomu pridane vlastne 4 koncove nadrazi.
1/ 2x kuse koleje na osobni dopravu
2/ 1x rotacni vysypka
---
tato cast se posune o 10 cm dolu, aby se tam vesla kulisa s nadrazni budovou.
3/ 1x lokalkova stanice
4/ 1x nasypka materialu + depo
koleje polozene, zapojujem elektriku
nejsem na krajinu, ja mam radsi provoz.
Příloha 123.jpg je dlouhodobě nedostupná.
Zajímavá variace.
Osobně bych se podíval na pár drobností, ale nevím jestli to jen nákresem, když už píšeš že jsou koleje položené... Některé rozteče kolejí mi přijdou že jsou až moc blízko u sebe. a ve SN nevím k čemu je krátká kolej vlevo mezi výhybkami díky které se rozchází zadní koleje (
označené žlutě).
Pak bych asi zvážil nakolik je depo určené pro lokomotivy potřebné pro viditelné nádraží,, pokud je jen pro něj asi by nebylo potřeba křížení, takže by se mohlo vypustit (
označeno červeně) pro odjezd od depa vlavo do SN, ale stačilo by to vhodně zaústit přímo do nádraží, Ve SN bych asi prodloužil vrchní kolej napravo, víceméne tak aby se dala souprava objet lokomotivou (
označeno modře)

- 123upr.jpg (28.59 KiB) Zobrazeno 9392 krát
Ty dvě koleje mezi výtažnou nad depem a SN jsou viditelné odstavné pro osobní vozy?
Možná by se to dalo koncipovat jinak... před kulisou udělat kryté nástupiště s tím že nádražní budova bude jen obrazově na kulise, před nástupištěm dvě koleje a druhé nástupiště třeba i vlevo propojené, a dopředu udělat před druhé nástupiště třetí kolej pro osobní dopravu a víc dopředu pro nakládku pošty apod. Rotační výsypku, či nákladní část, pak dát třeba na stranu k obvodu depa, a aby se jedno nepletlo druhému tak do SN poslat dvě koleje souběžně.

- 123upr2.jpg (30.06 KiB) Zobrazeno 9392 krát
Jaromír