No, kdybyste si to přečetli celé, tak byste zjistili, že hlavním parametrem, kterým se stavitel kolejiště řídil, byla právě cena < 100 GBP. Takže využil vlastních předpotopních zásob ve stylu kontinentálních souprav Start a úlovků ze všelijakých výprodejů, bazarových a výstavních hrabáren apod.
Není to nic objevného, jenom je zdůrazněno, že tento námět - muzejní dráha z "embryonálního" období britských preserved and heritage railways - umožňuje a) modelovat jednoduché mírně zchátralé poměry bez pořádných pozemních staveb a jen s provizorním provozním i návštěvnickým zázemím, b) provozovat eklektickou směsku vozidel "každý pes jiná ves", tak jak se to mohlo sejít právě na začínající muzejní dráze založené nadšenými amatéry bez řádné koncepce i peněz... A dvě koncové stanice oddělené jen mostem simulujícím neexistující spojovací trať jsou přesně to, čemu James Hilton říká "caricature".
Ostatně připomínám další Jimovu mantru: Stavitelé minikolejišť nestavějí modely železnice, ale modelovou železnici...

... i my dědci ještě můžeme být všelijak užiteční...
Es ist viel später als du denkst.