
V úvahu připadaly dvě kolejová schémata, ale nakonec jsem vybral jednodušší z nich, protože to složitější bylo provozně velmi vzdálené místním zvyklostem. Vnitřní prostor krabice je nějakých 53 cm na délku a na šířku 10 cm na úzkém a 20 cm na širokém konci. Takže žádné složité vymýšlení, klasické schéma dvě dopravní a jedna manipulační kolej, ale několikrát vyprané v pračce na vysoké teplotě, takže se smrsklo do miniaturních rozměrů.
Taktéž žádné nakupování, tři výhybky ze starých zásob (z druhé ruky jsem je koupil někdy před 10 lety od Dana z Domáci modulovky, pokud si ten web ještě někdo pamatuje), zbytky flexi, pár balzových prkýnek a smrkových nosníků. Zeleň je recyklovaná z dioramatu, na kterém jsem si před dávnými lety zkoušel práci s foliážemi a koberci. Protože se na nádraží musí svítit a krabice je jen 7 cm vysoká, postaraly se o osvětlení dvě pouliční lampy (které ale v reálu osvětlují i kus nádraží ve Středoklukách, takže jsou tak trochu i nádražní

Poznámka pro pokolení budoucí: Krycí návěstidlo je cesta, jak nějaké návěstidlo dostat i do malé stanice kde by se reálně jezdilo podle D3, byť dneska už by tam asi místo návěstidla nainstalovali přejezdník. Dokonce se na něm dá rozsvítit i bílá na posun.
Staniční budova a skladiště jen jako přední půlky budov. Ve skladišti je schovaná 9V baterie, která dává šťávu světlům a návěstidlu. Přestavování výměn jednoduchými dřevěnými mechanismy s táhlem. Dva třípolohové přepínače, první se stará o napájení obecně (vypnuto-jen návěstidlo-světla a návěstidlo) druhý o znak na návěstidle (volno-stůj-posun dovolen). Ve víku krabice je suchým zipem připevněný malý jednokolejný segment, který umožňuje příjezd/odjezd do/ze stanice, případně posun s výjezdem mimo "obraz". Napájení tím, co se připne, ale vzhledem k provedení to bude většinou analog. Ideálně, pokud se mi podaři zbastlit nějaký ovladač alá BTTB, který pojede čistě z baterie.
Vozový park - minimalistický, loko, motorák a dva tři vozy. Vše čím kratší, tím lepší. Na manipulák 704 s jednou Eskou (víc se mezi námezníky nevejde), na Os jakýkoliv malý motorák. Manipulák se dá vyřídit i smíšeným vlakem, jen člověk nesmí být purista, protože motorák s vozem už bude trochu přečuhovat na výtažnou kolej. ALE... v podstatě se dá jezdit jednoduchý GVD, manipulák může měnit prázdný za plný vůz na vykládku a posun se dá i obzvláštnit přidáním třetího vozu, kdy je třeba vyložený vůz dostat z manipulační koleje a druhý zatím nevyložený doplnit nově přivezeným.
No a co je hlavní -- celé je to v malé krabičce, schované a když chci, tak si to rozložím v podstatě kdekoliv a můžu si chvíli zablbnout. No, ale teď už zpět ke stavění něčeho většího.